Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Η νέα σέξι φωτογράφηση της Ελευθερίας Ελευθερίου

Το καλοκαίρι του 2012 είναι «στρωμένο» με φωτό με μπικίνι της Κύπριας τραγουδίστριας που προκαλεί με κάθε της εμφάνιση και φωτογράφηση.

«Δεν κυνηγάω να βρω τον μεγάλο έρωτα, αλλά αν έρθει στη ζωή μου θα τον δεχτώ. Την λαμαρίνα την δαγκώνεις πάντοτε όταν δεν το περιμένεις. Αν και πρωταγωνιστικό ρόλο αυτή τη στιγμή στη ζωή μου έχει η δουλειά μου. Δεν υπάρχει χρόνος για τα προσωπικά μου, ειδικά τώρα που λόγω συναυλιών είμαι συνέχεια στο δρόμο», δήλωσε η εκπρόσωπός μας στην Eurovision στο περιοδικό Celebrity.

Όσον αφορά το πως διατηρείται σε τέτοια φόρμα, εξήγησε πως «ξεκινάω την μέρα μου με ένα καλό πρωινό και φροντίζω να κάνω μικρά γεύματα κάθε τρεις ώρες. Τρώω πολλά φρούτα και ψητό κρέας ή ψάρι με σαλάτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...