Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Ποιός πάει στα δικαστήρια την Τάνια Τρύπη;

Στα δικαστήρια θα λύσει τις διαφορές του με την Τάνια Τρύπη ο θεατρικός επιχειρηματίας Μπάμπης Κράλιοβιτς. Ο παραγωγός αναγκάστηκε να προσφύγει στη Δικαιοσύνη γιατί η πρωταγωνίστρια, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, αθέτησε το συμβόλαιο που είχε υπογράψει μαζί του για να συμπρωταγωνιστήσει τον ερχόμενα χειμώνα στο πλάι του Δημήτρη Πιατά στο ανέβασμα του έργου του Roberto Cossa, La nona.
   
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Τάνια Τρύπη αποχώρησε από τον «Ακάδημο» για να παίξει έναν από τους δύο βασικούς ρόλους στην παράσταση του φημισμένου μιούζικαλ «Σικάγο», που θα ανεβάσει ο Σταμάτης Φασουλής την επόμενη σεζόν στο «Παλλάς». Θα ενσαρκώσει τον ρόλο για τον οποίο συζητούσε η Δήμητρα Ματσούκα, ενώ στον άλλο πρωταγωνιστικό γυναικείο ρόλο θα δούμε τη Σμαράγδα Καρύδη. Και για τους αντρικούς, μέχρι στιγμή έχουν κλείσει ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης και ο Αντώνης Λουδάρος.

Τη στάση της Τάνιας Τρύπη καταδικάζει σήμερα στην «Espresso» ο Μπάμπης Κράλιοβιτς, δηλώνοντας ότι κάτι τέτοιο δεν του έχει συμβεί μισό αιώνα τώρα που υπηρετεί το θέατρο. Αλλά και ο θιασάρχης Δημήτρης Πιατάς χρεώνει στην ηθοποιό αντιεπαγγελματισμό. Οσο για την ίδια, αρνήθηκε να κάνει οποιαδήποτε δήλωση.

«Υστερα από πενήντα χρόνια ανελλιπούς παρουσίας στο θέατρο δεν μου έχει ξανασυμβεί αυτό το φαινόμενο, να υπογράψω συμβόλαιο με ηθοποιό και να με αφήσει. Να σας πω, μάλιστα, ότι η κ. Τρύπη με έπαιρνε με μεγάλη ανησυχία κάθε μέρα στο τηλέφωνο πριν υπογράψουμε συμβόλαιο. Και προσπαθούσα να την καθησυχάσω λέγοντάς της: “Μην ανησυχείτε, κ. Τρύπη, πενήντα χρόνια δεν έχω αθετήσει τον λόγο μου. Και αυτό είναι κάτι περισσότερο από δέκα υπογραφές» διευκρινίζει ο Μπάμπης Κράλιοβιτς στην «Espresso».

Στο μεταξύ, η Τάνια Τρύπη υπέγραψε συμβόλαιο και ενώ είχαν συμφωνήσει σε όλα, εντελώς ξαφνικά ο Κράλιοβιτς υποστηρίζει ότι έλαβε ένα τηλεφώνημα από την πρωταγωνίστρια η οποία του ζήτησε να την αποδεσμεύσει. «Με ειδοποίησε ότι βρήκε τον ρόλο της ζωής της και μου ζήτησε να την αφήσω. Της είπα, λοιπόν, πως “δεν θα μπορέσω. Να κάνετε εσείς τον ρόλο της ζωής σας, και να καταστραφούμε εμείς; Εχω διώξει ήδη τρεις πρωταγωνίστριες για να πάρετε εσείς τον ρόλο. Αυτό που κάνετε είναι αντιδεοντολογικό. Εγώ δεν μπορώ με κανένα τρόπο να σας αποδεσμεύσω. Θα κινηθώ νομικά».

Ο θεατρικός επιχειρηματίας έστειλε εξώδικο σύμφωνα με το οποίο την καθιστά υπεύθυνη για οποιαδήποτε ζημιά παρουσιαστεί στη δουλειά.

Σε επικοινωνία που είχαμε με τον θιασάρχη Δημήτρη Πιατά, δήλωσε στην «Εspresso»: «Το θεωρώ άκρως αντιεπαγγελματικό να μην τηρούνται οι όροι ενός συμβολαίου και της δέσμευσης μιας δουλειάς. Εγώ προσωπικά τιμάω και εκτιμώ την Τάνια Τρύπη σε επίπεδο προβολής της δουλειάς της, του ταλέντου της, αλλά αυτού του είδους τις χειρονομίες θεωρώ ότι δεν ποιούν ήθος στον χώρο του θεάτρου μας. Μόνο για τη μη τήρηση του συμβολαίου μας. Προσπαθώ να ξεχάσω αυτό που έχει συμβεί, γιατί με πληγώνει κι εμένα. Οσον αφορά τα νομικά, δεν ασχολούμαι εγώ με αυτά και σε διαβεβαιώνω ότι με πληγώνει η μη επαγγελματική αντιμετώπιση της Τάνιας Τρύπη, για την οποία δεν έχω να πω κάτι αρνητικό σε ό,τι αφορά το ταλέντο της, την ακτινοβολία της και την ευφυΐα της».

Η «Espresso» επικοινώνησε και με την Τάνια Τρύπη, αλλά η ηθοποιός αρνήθηκε να μιλήσει. Αρκέστηκε μόνον να πει: «Ας κάνουν ό,τι θέλουν. Εγώ δεν θέλω να πω τίποτα. Ουδέν σχόλιον».


ΣΜ. ΜΙΧΑΛΙΤΣΙΑΝΟΥ
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...