Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Aποστόλης Τότσικας:Θα ήθελα να είμαι πιο “killer” στη δουλειά...

Ο Αποστόλης Τότσικας μίλησε στο περιοδικό Omikron.

Μου φαίνεται λίγο χαζό να μιλώ για τον εαυτό μου. Καλύτερα να τα πει ένας τρίτος… Αλλά, έχω εντοπίσει κάποια πράγματα που θα ήθελα να τα αλλάξω στον χαρακτήρα μου. 


Θα ήθελα να είμαι πιο “killer” στη δουλειά. Γιατί, όταν λέω κάτι, το τηρώ μέχρι τέλους και δεν το εκτιμούν όλοι. Προσωπικά, έχω σεβαστεί τους πάντες, ποτέ δεν αδίκησα κάποιον. Χαίρομαι όμως που είμαι αυτός που είμαι, έχω αποδεχτεί τα ελαττώματα και τα προτερήματά μου και έχω βρει την άκρη μου. Με βοήθησε πολύ και η Ρούλα (σ.σ.: Ρούλα Ρέβη, η σύντροφός του) σ’ αυτό. Mε πήγε παρακάτω, ως άνθρωπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...