Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Ντορέττα Παπαδημητρίου: "Έριξαν κάτι στο ποτό μου και κατέληξα στο νοσοκομείο!"

Έχει δοκιμάσει ποτέ ναρκωτικά η Ντορέττα Παπαδημητρίου;


«Ποτέ. Ήμουν αθλήτρια, μην το ξεχνάτε» τόνισε στο ΕΓΩ. Οι αθλητές ντοπάρονται όμως: «Ειδικά στον στίβο που ήταν και το αντικείμενό μου. Το έχουμε δει συχνά να συμβαίνει αλλά εγώ δεν το έκανα ποτέ». 


Έχει ζήσει καταστάσεις κραιπάλης;

«Ξενύχτια έχω κάνει. Από τα 18 μου που ξεκίνησα να βγαίνω μόνη μου ως κοπέλα μέχρι τα 24 που παντρεύτηκα. Έχει τύχει μέχρι και να ρίξουν κάτι στο ποτό μου και να καταλήξω στο νοσοκομείο, όμως κραιπάλες δεν έκανα ποτέ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...