Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Στικούδη: Δεν θέλω να είμαι εξώφυλλο στα περιοδικά με τον σύντροφό μου

Για τη σχέση της με την κριτική επιτροπή του “Dancing with the stars”, την ανάγκη της να κρατά τις προσωπικές της στιγμές μακριά από τα φώτα, χωρίς ωστόσο να κρύβεται με τον αγαπημένο της, αλλά και για όλα όσα περιμένει τη νέα χρονιά, μίλησε η Κατερίνα Στικούδη!



Σε συνέντευξή της στο Glam, η νεαρή τραγουδίστρια αποκάλυψε: “Δεν έχω μπει στη διαδικασία ποτέ να κρυφτώ. Κυκλοφορώ κανονικά, απλώς, δεν θεωρώ ότι έχει να μου δώσει κάτι παραπάνω στη δουλειά το να προβάλλω τη σχέση μου. Δεν είναι στόχος μου να είμαι εξώφυλλο στα περιοδικά με τον σύντροφό μου!”.

Πώς τα πηγαίνει όμως με την κριτική επιτροπή του “Dancing”; Ποιον “φοβάται” περισσότερο;

“Αγχώνομαι λίγο με την Γκαλένα Βελίκοβα, γιατί γνωρίζει καλά ό,τι αφορά στην τεχνική, κάτι που δεν είναι εύκολο να αποκτήσεις σε δέκα μέρες” είπε και αποκάλυψε πως αγαπημένος της χορός είναι η ρούμπα.

Τέλος, τι περιμένει να της φέρει φέτος ο Άγιος Βασίλης;

“Θέλω φέτος, ο Άγιος Βασίλης να μου φέρει την προίκα μου! Να μου στείλει πολλά πράγματα για το σπίτι, γιατί πριν λίγο μετακόμισα”.


Με τον αγαπημένο της, τον Dj Rico ή αλλιώς Βαγγέλη Σερίφη, από το συγκρότημα «NEVMA»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...