Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Εξομολόγηση Μαστροκώστα: «Είμαι ακόμα καψούρα με τον άντρα μου»

Η Γωγώ Μαστροκώστα ήταν καλεσμένη της Τατιάνας Στεφανίδου και μίλησε για τον σύζυγό της Τραϊανό Δέλλα και τον γάμο!


«Είμαστε μαζί πάνω από επτά χρόνια και μπορώ να σου πω ότι αισθάνομαι ακόμα το ίδιο ερωτευμένη με τον άντρα μου. Είμαι ακόμα καψούρα μαζί του για να το πω πιο "χοντρά". Όταν τον βλέπω, νιώθω όπως όταν τον γνώρισα για πρώτη φορά».


Όσο για το γάμο δήλωσε στο "Μίλα": «Η γυναίκα είναι αυτή που κρατάει και που διαλύει ένα σπίτι... Το πιο εύκολο είναι να χωρίσεις, το πιο δύσκολο είναι να κρατήσεις τη σχέση σου. Αυτή είναι και η μαγκιά, εκεί είναι έξυπνη μια γυναίκα».

Τι θα έκανε αν την απατούσε ο άντρας της; «Όταν ήμουν πιο μικρή ήμουν πολύ απόλυτη και τρελή με αυτό το θέμα. Μεγαλώνοντας έχω ηρεμήσει. Δεν έχω, όμως, και κανένα δικαίωμα από τον άντρα μου για κάτι τέτοιο, μπορεί και γι' αυτό να έχω κουλάρει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...