Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Αλέξης Γεωργούλης: «Η κατάθλιψη λόγω έρωτα, κράτησε περίπου τρία χρόνια»

Ο Αλέξης Γεωργούλης σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε ότι πέρασε κατάθλιψη λόγω έρωτα.

 

«Ναι, κράτησε περίπου τρία χρόνια. Από έρωτα το έπαθα, επειδή τελείωσε μία σχέση. Ή μάλλον δεν ήταν από έρωτα, αλλά από την απώλεια αυτού του προσώπου που με έκανε να χαίρομαι τόσο πολύ και δεν μπορούσα να βιώσω ξανά αυτές τις στιγμές». Όσο για το πώς το ξεπέρασε είπε στο περιοδικό «Down Town Κύπρου»:


 «Καταρχήν, το έζησα. Μου κράτησε τρία χρόνια. Ήταν ένα "μαύρο" διάστημα στη ζωή μου και κάτι που με πιλάτευε. Εντελώς αυτοσχέδια το αντιμετώπισα! Ήμουν πιτσιρικάς τότε, μου έδειξα εμπιστοσύνη και πήρα ερήμην μου, ασυναίσθητα, το δικό μου δρόμο. Δεν γύρισα να πω "χρειάζομαι ψυχολόγο και χάπια!", δεν έπινα για να κοιμηθώ και να μην αισθάνομαι. Όχι. Τα βίωσα όλα, τα σκεφτόμουν όλα και "έτρωγα" όλα αυτά τα συναισθήματα - τα ανέλυα συνεχώς. Μα γι' αυτό μου κράτησε τρία ολόκληρα χρόνια! Έτσι, όμως, εκτίμησα τη δύναμη που έχει ο ασυνείδητος εαυτός μας».
I

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...