Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Υρώ Μανέ: Πάλεψα για τα όνειρα μου

Μεγάλωσα με αρχές και αξίες, λέει η ηθοποιός


Η Υρώ Μανέ μίλησε στο περιοδικό ΛΟΙΠΟΝ  και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην ζωή της και στην καριέρα της.

"Προέρχομαι από μια μικρασιάτικη οικογένεια και δυο γονείς νησιώτες, με αρχές, αξίες και ιδεολογία. Αυτό το αποδεικνύει η πορεία της ζωής μου, οι πράξεις μου και τα δεδομένα μου. Ξεκίνησα με συγκεκριμένα όνειρα, πάλεψα γι' αυτά, με πολύ αγώνα, γιατί τίποτα δεν χαρίζεται", δήλωσε στο περιοδικό και συνέχισε: "Πορεύτηκα έτσι όπως άξιζε σε όλα αυτά που είχα πλάσει στο μυαλό μου και ήταν αντάξια αυτών που ίσως περίμεναν οι γονείς μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...