Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

«Πόνεσα όταν μου έβγαλαν το σπίτι σε πλειστηριασμό», δηλώνει ο Γιάννης Βόγλης

Για τις δύσκολες ώρες που πέρασε όταν βγήκε σε πλειστηριασμό η τριώροφη κατοικία του στη Γλυφάδα μίλησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό ο Γιάννης Βόγλης.


«Ήταν σοκαριστικό. Πόνεσα πολύ όταν έχασα το σπίτι, διαφορετικά θα ήμουν αναίσθητος. Πιστεύω όμως πως όταν κλείσει ένα θέμα, ανήκει στο παρελθόν. Δεν το διαγράφω, αλλά έχει φύγει. Με ενδιαφέρει να ζω το παρόν και να κοιτάζω το μέλλον. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να κλαις τη μοίρα σου». Αυτό δήλωσε ο δημοφιλής ηθοποιός στο Εγώ Weekly σχετικά με τον πλειστηριασμό στο σπίτι του που έλαβε χώρα πριν από τρία χρόνια.

Μιλώντας ταυτόχρονα για την περίοδο που τον εκβίαζαν τοκογλύφοι « Όταν δανειζόμουν χρήματα για να μπορέσω να προχωρήσω το σπίτι, επειδή μου ήρθαν ανάποδα τα πράγματα, δέχθηκα μεγάλο εκβιασμό. Δέχθηκα κάποιες ψιλο-απειλές του τύπου "εμείς σπάμε πόδια και χέρια". Ήταν από κάτι μούτρα τοκογλύφους, στους οποίους είπα: "Ελάτε όποτε θέλετε να μου σπάσετε και τα χέρια και τα πόδια, και να δούμε ποιος θα βγει μαχαιρωμένος!"».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...