Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Τζένιφερ Λόπεζ- Γκάσπερ Σμαρτ: Ο έρωτάς τους καλά κρατεί

«Για μένα αυτό που έχει σημασία είναι να βρεις τον ιδανικό σύντροφο και να πορευτείς μαζί του. Εγώ έχω τα δικά μου στάνταρτς για το τι ακριβώς θέλω και ο αγαπημένος μου διαθέτει τα πρόσοντα», λέει η 44χρονη λατίνα σταρ

Οι περισσότεροι πίστευαν ότι αυτή η σχέση δεν θα κρατούσε. Ο λόγος για την Τζένιφερ Λόπεζ και τον Γκάσπερ Σμαρτ οι οποίοι εδώ και δύο χρόνια ζουν για τα καλά τον έρωτά τους και δεν διστάζουν να το δείχνουν και μάλιστα on camera.

H 44χρονη λατίνα σταρ φωτογραφήθηκε για το Cosmopolitan και παράχωρησε συνέντευξη στην οποία μίλησε για τον αγαπημένο της: «Για μένα αυτό που έχει σημασία είναι να βρεις τον ιδανικό σύντροφο και να πορευτείς μαζί του. Εγώ έχω τα δικά μου στάνταρτς για το τι ακριβώς θέλω και ο αγαπημένος μου διαθέτει τα πρόσοντα. Δεν είναι τα υλικά αγαθά που σε ολοκληρώνουν και σε κάνουν ευτυχισμένο αλλά αξίες όπως η αγάπη, η συντροφικότητα και η εμπιστοσύνη».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...