Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Γιώργος Λιάγκας: Ντρεπόμουν που κάθε Τετάρτη ήμασταν εξώφυλλο με τη Φαίη

«φέτος έπαιξα ξύλο με έναν παπαράτσι»


Ομιλητικός και ιδιαιτέρως αποκαλυπτικός επέστρεψε από τις καλοκαιρινές του διακοπές ο Γιώργος Λιάγκας, ο οποίος μετά τις αποκαλύψεις των ονομάτων με τα οποία θα συνεργαστεί το φετινό χειμώνα μέσα από το Πρωινό του Αντ1, αποφάσισε να σχολιάσει και τα… εξώφυλλα που τόσο εκείνος, όσο και η σύζυγός του, κόσμησαν μέσα στο καλοκαίρι του 2013.

Με αφορμή ένα αιχμηρό μήνυμα ενός ακροατή της ραδιοφωνικής του εκπομπής, που ανέφερε ότι ήταν προκλητικοί με τις φωτογραφίες όλο το καλοκαίρι, ο 43χρονος παρουσιαστής είπε: «Ήταν μια τεράστια υπερβολή, ντρεπόμουν κάθε Τετάρτη που το εξώφυλλο είχε εμένα και τη Φαίη, αλλά τι να κάνω για αυτό πες μου...; Για αυτό, υπάρχουν δύο λύσεις: Πρώτη: Να πάρω άδεια οπλοφορίας και όταν τους βλέπω (που συχνά δεν τους βλέπω) να πυροβολώ τον παπαράτσι. Δεύτερη λύση είναι να πάω στην αστυνομία και να κάνω ασφαλιστικά μέτρα και να μη με πλησιάζουν. Ήταν τεράστια η προβολή και η υπερέκθεση, συμφωνώ απόλυτα με τον ακροατή, αλλά δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά. Δεν είμαι από τους ανθρώπους, δεν το έχω ανάγκη, να φωνάζουμε παπαράτσι να μας βγάζει φωτογραφία, το θεωρώ υπερβολικό, φέτος έπαιξα ξύλο με έναν παπαράτσι. Τον είδαμε και παίξαμε ξύλο. Πήγε να τον λιντσάρει όλη η παραλία στην Τήνο. Από την άλλη δεν έχω δικαίωμα να πυροβολώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...