Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Γιάννης Πουλόπουλος: «Δεν θα πήγαινα στη συναυλία του Πλέσσα γιατί ποτέ μου δεν έκανα “αρπαχτές»

Ο Γιάννης Πουλόπουλος απάντησε στις δηλώσεις του Μίμη Πλέσσα σύμφωνα με τις οποίες ο συνθέτης έλεγε ότι ο ερμηνευτής τον πρόδωσε.

«Δεν με κάλεσε ποτέ κανείς σε συναυλία του Μίμη Πλέσσα. Ακόμα κι αν με καλούσαν δεν θα πήγαινα για δύο λόγους: Πρώτον, γιατί ποτέ μου δεν έκανα "αρπαχτές" και δεύτερον λόγω του προβλήματος που έχω στα μάτια τα τελευταία χρόνια». Και συνέχισε μιλώντας στην εφημερίδα Espresso: «Ούτε καν ξέρω που είναι το "Θέατρο Βράχων", στον λόγο μου! Επομένως, πώς λέει ότι τον πρόδωσα; Μήπως νόμιζε ότι μου έκανε τηλέφωνο; Γιατί τώρα ηλικιακά, είμαστε όλοι γύρω στα εκατό και... ξεχνάμε... Ο Πλέσσας με κάλεσε στο Ηρώδειο και μου είπε να τραγουδήσω μόνο δύο τραγούδια. Μα, άμα έχω πει τόσα πολλά δικά του, πώς να βρω και να τραγουδήσω μόνο δύο;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...