Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Σάσα Σταμάτη: «Αν αυτά που λέω στη Φαίη τα έλεγα σ’ άλλη, θα με έστελνε στην Πρόνοια»

Η Σάσα Σταμάτη σε συνέντευξή της μίλησε για τη συνεργασία της με τη Φαίη Σκορδά στο «Πρωινό mou».

«Η Φαίη νομίζω ότι έχει τεράστια υπομονή, θα έλεγα... γαϊδουρινή, ειδικά στην περίπτωση Σταμάτη. Νομίζω ότι καμία άλλη παρουσιάστρια δεν θα μπορούσε να με αντέξει. Αν αυτά που λέω στη Φαίη, τα έλεγα σε άλλη, θα με έστελνε πίσω στην Πρόνοια που δούλευα, όχι σαν υπάλληλο, αλλά σαν πελάτη! Της κάνω πολλά κουλά, αλλά είναι ακομπλεξάριστη και δεν μασάει. Ειδικά στο καμαρίνι της γίνεται χαμός! Η Φαίη δεν με εκνευρίζει, ίσα ίσα μου αρέσει να την τσιτώνω και να τη βγάζω από τα ρούχα της. Είμαστε τόσο διαφορετικές, γι' αυτό νομίζω ότι είναι καλύτερη και η χημεία μας. «Μπορεί καθόλου να μη μοιάζουμε, μα εγώ πιστεύω πως ταιριάζουμε», που λέει και η φίλη της η Βανδή. Μου αρέσει να παίζω με τα όριά της. Καταλαβαίνω πως, όταν κάτι την ενοχλεί, γίνεται κατακόκκινη, κι εκεί αρχίζω και... το κάνω γαργάρα. Δεν θα κάτσω να κάνω την αγιογραφία της Φαίης, προτιμώ να ανταποδίδω με πράξεις τα καλά που έχει κάνει για μένα» είπε χαρακτηριστικά στο περιοδικό TV ZΑΠΙΝΓΚ!
Πόσο αντράκι» είναι η Σάσα;
«Καλά, μην τρελαθούμε, δεν σκάβω κιόλας! Υπάρχουν πολλές γυναίκες σήμερα -και στο παρελθόν υπήρξαν φυσικά περισσότερες- που κάνουν χειρωνακτικές δουλειές και βγάζουν με αίμα και πολύ ιδρώτα το μεροκάματό τους, συν ότι είναι και μητέρες. Αυτές είναι γυναίκες ηρωίδες και αντράκια. Σίγουρα δεν είμαι το καλύτερο παιδί του κόσμου, αλλά δεν με νοιάζει να είμαι καλή, με νοιάζει να είμαι αληθινή. Μου αρέσει η δουλειά μου, αν και με πιάνει ώρες ώρες η υστερία και λέω: «Αχ, πότε θα βρω κάποιον να μου τα παρέχει όλα, να τα παρατήσω και να αράξω στο σπίτι;». Μόνο που ξέρω ότι, ακόμα κι αν γινόταν αυτό, δεν θα άντεχα πολύ στο χρυσό κλουβί, γιατί κρύβει πολλούς δράκους. Προσπαθώ να εξαντλήσω τις δικές μου δυνάμεις και να μην έχω υποχρέωση σε κανέναν, έτσι ώστε να μπορώ να λέω ελεύθερα τη γνώμη μου και να κάνω αυτό που θέλω, όποτε το θέλω. Δεν ζω για να δουλεύω, δουλεύω για να ζω. Θεωρώ ότι είμαστε υποχρεωμένοι -όταν μπορούμε- να κάνουμε κάτι για κάποιον και να το κάνουμε χωρίς να περιμένουμε τίποτα. Αυτό το έμαθα στο Κατηχητικό και είναι νόμος για μένα. Αλλωστε, μην ξεχνάς ότι «ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος», οπότε εδώ κολλάει και το «Κάνε το καλό και ρίξ' το στον γυαλό» τόνισε η δημοσιογράφος!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...