Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Η απάντηση της Μπαρμπαρίγου στην αγωγή-μαμούθ 1 εκατ. του Χαριτάτου σε βάρος της

Mέσω του δικηγόρου της Θέμη Σοφού απαντά η σεφ Αργυρώ Μπαρμπαρίγου στην αγωγή-μαμούθ που κατέθεσε σε βάρος της ζητώντας της ένα εκατ. ευρώ ο δημοσιογράφος Σπύρος Χαριτάτος.

«Με τον Σπύρο συνεργάσθηκα στο παρελθόν και πιστεύω πως είχα και έχω κάθε δικαίωμα να εκφράσω την άποψή μου. Δεν θα σχολιάσω όσα αναφέρει στην αγωγή του, θα τα κρίνει το Δικαστήριο. Ουδέποτε τον προσέβαλα, ούτε ζήτησα κάτι από αυτόν. Όσα αναφέρει όμως εκείνος, δυστυχώς, με θίγουν σοβαρά. Εγώ είμαι πολύ καλά και αισιόδοξη, μου αρέσει, ξέρετε, να κρατώ μόνον τις καλές αναμνήσεις», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου.

Υπενθυμίζεται ότι ο Σπύρος Χαριτάτος κατέθεσε στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών αγωγή κατά της πρώην συνεργάτιδάς του ζητώντας της το ποσό του ενός εκατ. ευρώ, υποστηρίζοντας πως τα όσα έχει πει κατά καιρούς η κυρία Μπαρμπαρίγου για τον ίδιο «είναι ψευδή, συκοφαντικά και φτάνουν μέχρι το διασυρμό». Μάλιστα όπως αναφέρει η Espresso ο δημοσιογράφος ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «με διασύρει τεχνηέντως ως βασανιστή, τα χρήματα θα διατεθούν για τα συσσίτια αστέγων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...