Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Μπέζος: Μετράω τόσα χρόνια στο χώρο δε θα μου πει κανείς τι θα πω και τι θα κάνω

Στην αντεπίθεση περνάει ο δημοφιλής ηθοποιός, Γιάννης Μπέζος, έπειτα από τις επικρίσεις που δέχεται τον τελευταίο καιρό τόσο για τις δηλώσεις του όσο και το ότι συμπρωταγωνιστεί με την κόρη του.

Ο δημοφιλής ηθοποιός, μιλώντας στο τηλεοπτικό περιοδικό Showζαπ" ξεκαθαρίζει ότι δεν μασάει σε επιθέσεις και προσθέτει «Μετράω τόσα χρόνια στο χώρο, και δεν θα μου υποδείξει κανείς τι θα πω. Ας πουν ο,τι θέλουν. Έτσι κι αλλιώς, με ενδιαφέρει η γνώμη αυτών που εκτιμώ, όχι αυτών που επιτίθενται για να θορυβούν και να υπάρχουν».

Αναφορικά με τις δηλώσεις του περί «σαβούρας» ο Γιάννης Μπέζος σημειώνει ότι δεν παίρνει τους χαρακτηρισμούς του πίσω δηλώνοντας «Γιατί να μην το πω; Μήπως θιχτεί κανένας; Θα λέω ο,τι θέλω, θα ασχολούμαι με την πολιτική, γιατί έτσι μ΄αρέσει, θα διεκδικώ τη διεύθυνση του Εθνικού Θεάτρου, αν νομίζω πως έχω να καταθέσω όραμα και άποψη...»

Ακόμη, σχολιάζει και τις μουρμούρες που ακούγονται για το γεγονός ότι συμπρωταγωνιστεί με την κόρη του τονίζοντας «Όσο για το ότι παίζω με την κόρη μου μετά από πέντε χρόνια που μετράει στο χώρο, και δεν έχει εμφανιστεί σε καμία δουλειά μου, θεατρική ή τηλεοπτική, εκεί είναι που δεν πρόκειται να δώσω λογαριασμό σε κανέναν απολύτως! Βρήκα ότι έχει την αθωότητα και την παιδικότητα που απαιτεί ο ρόλος της Αντιγόνης, και είμαι ευτυχής που δουλεύω μαζί της στη σκηνή. ΤΕΛΟΣ!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...