Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ "Ως εργένης ήμουν λίγο χύμα"

Για την εργένικη ζωή του μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Μιχάλης Χατζηγιάννης.

Ο γνωστός καλλιτέχνης τόνισε ότι δεν ήταν τυπικός αλλά λίγο χύμα.

"Ως εργένης ήμουν λίγο χύμα. Δεν μπορώ να πω ότι ήμουν πολύ τυπικός ή καθώς πρέπει, αλλά σε αυτό με βοήθησε πολύ ο στρατός, τότε που υπηρέτησα στην Κύπρο. 

Στο στρατό έμαθα να είμαι πειθαρχημένος, να υπάρχει τάξη, αλλά και συνέπεια. Αυτά με βοήθησαν στην εργένικη ζωή μου, την οποία, να σου πω κιόλας, τη χάρηκα πολύ, την έζησα και την απόλαυσα στο έπακρο. Ειλικρινά σου μιλάω, δεν έχω κανένα απωθημένο" δήλωσε στο κυπριακό "Down Town".

Όσον αφορά την προσωπική του ζωή δηλώνει ευτυχισμένος. "Ναι, είμαι ευτυχισμένος! Πλέον αντιλαμβάνομαι ότι τα απλά πράγματα, που δεν είναι και τόσο απλά, τελικά είναι και τα πιο ζωτικά. Κι εκεί βλέπεις ποιος είσαι, με ποιους τα μοιράζεσαι και ισορροπείς".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...