Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Ο πρώην της Αννίτας Πάνιας μιλάει για την φυλακισή του-Στον Κορυδαλλό, αλλά και στην Αρούμπα

Για την ζωή του στην φυλακή (στην Ελλάδα και στο εξωτερικό) μίλησε σε εβδομαδιαία εφημερίδα ο ηθοποιός Φράνκο Αλφόνσο, γνωστός στο ευρύ κοινό από το σίριαλ Αραχτοί και Λάϊτ και την σχέση του με την Αννίτα Πάνια.

«Έζησα σε ένα 'κώμα', σαν να με είχαν βγάλει από την πρίζα. Είχα μέσα μου μεγάλη οργή, δεν το πίστευα αυτό που μου είχε συμβεί και δεν θέλω να έχω μνήμες από εκεί. Οκτώ μήνες εφιαλτικοί (...) Ένας Γολγοθάς, ένας εφιάλτης που μακάρι να μη συμβεί σε κανέναν άνθρωπο. 

Δεν ήθελα να δω κανέναν, και -αν με ρωτήσεις- παρόλο που δεν ξέρω πώς είναι ο θάνατος, πιστεύω ότι η ζωή στη φυλακή είναι χειρότερη από το θάνατο. Ας είναι, όμως, αυτό το χειρότερο και το τελευταίο κακό που με βρήκε. Η ζωή μου είναι ταινία από μόνη της. Μακάρι να μπει λίγος ήλιος γιατί έφαγα πολύ σκοτάδι και δεν το αξίζω». Αυτό δήλωσε στην εφημερίδα News ο Φράνκο Αλφόνσο.

Προσθέτοντας, όσον αφορά την αντίστοιχη εμπειρία που είχε στις φυλακές της Αρούμπα , «Ναι, είναι η δεύτερη φορά που ζω μια τέτοια περιπέτεια. Η πρώτη ήταν πολύ μικρή, 40 μέρες, και το θέμα λύθηκε άμεσα. Άνοιξαν τα βίντεο, είδαν τι έγινε και με άφησαν. Τη δεύτερη φορά όμως είπα 'δεν μπορεί να μου συμβαίνει πάλι αυτό', γιατί λογικά θα νομίζουν όλοι ότι είμαι το τέρας, ο εγκληματίας. Πιστεύουν ότι είμαι ελέφαντας και πρέπει να αποδείξω ότι δεν είμαι».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο Φράνκο Αλφόνσο ευχαρίστησε την Αννίτα Πάνια και τον Νίκο Καρβέλα («Τους ευχαριστώ δημόσια γιατί μου στάθηκαν»).

Ενώ πλέον στο πλευρό του έχει και την ηθοποιό Όλγα Κανλή με την οποία παντρεύτηκαν -μετά από τρεις μήνες γνωριμία- με πολιτικό γάμο στο δημαρχείο Αλίμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...