Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Την πρώτη της φορά περιγράφει αναλυτικά η εστεμμένη συμπαρουσιάστρια της Μενεγάκη


Για την πρώτη της φορά και το τι ώρα προτιμά να κάνει έρωτα μίλησε η Αντωνία Καλλιμούκου σε τηλεοπτική εκπομπή.

«Όταν ήμουν 18-19 ετών και είχα την πρώτη σεξουαλική εμπειρία με τον φίλο μου γύρισα σπίτι και νόμιζα ότι φαίνεται αυτό που είχα κάνει. Ότι η μητέρα μου θα με καταλάβει. Ίσως γιατί πιστεύω ότι με ψυχολογεί πολύ καλά. Πάντως είχα αυτό τον πανικό και προσπαθούσα να κρυφτώ. Μπήκα στο δωμάτιο, κλείστηκα μέσα και δεν ήθελα πολλά πολλά. Έλεγα να περάσει το πρώτο 24ωρο και βλέπουμε». Αυτό δήλωσε η αναπληρωματική σταρ Ελλάς 2007 στο Ολα.

Προσθέτοντας, όσον αφορά το αν τελικά την κατάλαβε η μητέρα της «Ήταν μεσημέρι καλοκαιριού, επιστρέφω στο σπίτι, ξυπνάει, βγαίνει από το δωμάτιο και με ρωτάει αν γύρισα. Όταν της λέω 'ναι, πάω να κοιμηθώ', μου λέει 'Είδα ένα περίεργο όνειρο. Ότι έκανες έρωτα με ένα βασιλιά'. Οπότε πήγα στο δωμάτιο και δεν βγήκα ξανά».

Μια ακόμη φορά που η συνεργάτιδα της Ελένης Μενεγάκης (και συγγραφέας παιδικού βιβλίου) προτίμησε να είναι ειλικιρνής παρά σεμνότυφη.

Μάλιστα όταν στην συνέχεια ρωτήθηκε για το λόγο που η πρώτη της φορά έλαβε χώρα μεσημέρι, απάντησε «Το μεσημέρι είναι η αγαπημένη μου ώρα για σεξ. Γιατί το βράδυ νομίζω ότι είναι προγραματισμένο και δεν θέλω. Το απογευμάτακι ξεκουραζόμαστε γιατί έχει προηγηθεί το μεσημεριανό»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...