Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

H Βικτόρια Μπέκαμ δεν μπορεί να συζητήσει με τη μητέρα της για το… σαδομαζοχισμό

Για τα σχέδια απόκτησης 5ου παιδιού με το σύζυγό της, την αγάπη της για τη μόδα, αλλά και το γεγονός ότι δεν μπορεί να συζητήσει με τη μητέρα της για το σαδομαζοχισμό, μίλησε σε συνέντευξή της στο αμερικανικό περιοδικό Glamour η Βικτόρια Μπέκαμ.

Η 38χρονη σχεδιάστρια μόδας δηλώνει θαυμάστρια της best seller τριλογίας βιβλίων ερωτικού περιεχομένου «50 Shades of Grey», τα οποία έχει πείσει και τη μητέρα της να διαβάσει, ωστόσο όταν εκείνη προσπαθεί να της ανοίξει συζήτηση για το περιεχόμενο τους η Βικτόρια ντρέπεται. «Ντρέπομαι και προσπαθώ ν αλλάξω θέμα. Ειλικρινά δεν μπορώ να συζητήσω με την μητέρα μου για σαδομαζοχισμό», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στην ερώτηση γιατί χαμογελά σπάνια στις φωτογραφίες απάντησε: «Συνήθιζα παλιότερα να χαμογελώ αλλά σταμάτησα από τότε που μπήκα στον χώρο της μόδας. Η μόδα μού έκλεψε το χαμόγελό μου. Έτσι όλο αυτό το αγέλαστο, έγινε μέρος της εικόνας μου πλέον. Δεν λέω ότι δεν είμαι έτσι, αλλά με τίποτα δεν θα μπορούσα να πω ότι είμαι ένας άνθρωπος που δεν χαμογελά ποτέ».

Παράλληλα, η Βικτόρια, η οποία έχει ήδη τρεις γιους και μια κόρη με τον Ντέιβιντ Μπέκαμ, παραδέχτηκε ότι δεν θα έλεγε όχι στην απόκτηση και πέμπτου παιδιού. «Ποτέ μη λες ποτέ» ήταν η χαρακτηριστική της απάντηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...