Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Ζέτα Μακρυπούλια : Δεν ξέρω τίποτα για τον Ant1'


Η Ζέτα Μακρυπούλια αυτή την περίοδο απολαμβάνει τις διακοπές της μακριά από επαγγελματικές υποχρεώσεις. 

Η ηθοποιός και παρουσιάστρια πρόσφατα έκανε μία δήλωση σχετικά με το Dancing with the Stars που άναψε φωτιές. «Δεν έχω καμία ενημέρωση. Δεν ξέρω τίποτα, για να είμαι ειλικρινής. Δεν σας κρύβω τίποτα. Θα δούμε…» είπε η Ζέτα, δημιουργώντας πολλά ερωτηματικά. Ενώ όταν ρωτήθηκε για τις φήμες αντικατάστασής της από την Ευγενία Μανωλίδου, εκείνη δήλωσε «Δεν έχω ακούσει αυτά που μου λέτε. Δεν ξέρω αν γίνονται κουβέντες. Υπάρχει μία παύση».

Το πρόβλημα από την πλευρά του ANT1, ο οποίος έχει μεγάλη εμπιστοσύνη στην παρουσιάστρια, είναι το budget, σύμφωνα με το περιοδικό ΕΓΩ. Προς το παρόν, λοιπόν η Ζέτα θα συνεχίσει τις διακοπές της σε Πάρο και Κύπρο και από Σεπτέμβρη θα ξεκινήσουν ξανά οι συζητήσεις για το σόου χορού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...