Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Μιχάλης Ασλάνης: «Έχω να ερωτευτώ 40 χρόνια»

Έχει να ερωτευτεί 40 ολόκληρα χρόνια εξομολογήθηκε γνωστός κύριος της σόουμπιζ. Αφιέρωσε όλη τη ζωή του στη δουλειά και έβαλα τα προσωπικά του σε δεύτερη μοίρα. 

Σήμερα έχει συνηθίσει την μοναξιά του και δεν θέλει να ερωτευτεί.

«Τώρα πια, όχι. Συνήθισα. Αν και δεν ήμουν ποτέ άνθρωπος του έρωτα- δεν τον κυνήγησα, δεν επεδίωξα να πετύχω σε αυτό το κομμάτι της ζωής. Εγώ ήθελα, και κυνήγησα να τα καταφέρω στη δουλειά μου. Μάλλον λόγω στερήσεων από την παιδική μου ηλικία, λόγω του ότι ήμουν ένα φτωχό παιδί, ένα "τίποτα", ένας άνθρωπος που ήθελε να φτιάξει κάτι στη ζωή του, να τον δουν και να πουν "κοίτα, αυτός αγωνίστηκε και τελικά τα κατάφερε», δήλωσε ο Μιχάλης Ασλάνης στο περιοδικό DownTown της Κύπρου. Όπως είπε ο σχεδιαστής μόδας ο έρωτας τον έχει αφήσει εδώ και περίπου σαράντα χρόνια. «-Ουουου πάνε πολλά χρόνια από τότε. Δεν θα 'ναι 40 χρόνια;». Ερωτεύτηκε δηλαδή τελευταία φορά γύρω στα 22 του; «Κάπου εκεί. Δεν με πείραζε, όμως, δεν με ενόχλησε ποτέ αυτό, γιατί μετά το συνήθισα να είμαι μόνος. Εγώ είχα ερωτευτεί τη δουλειά μου και αυτήν παντρεύτηκα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...