Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Μαρία Μπεκατώρου: «Μου έχουν πει για τα ποσά στην τηλεόραση και νόμιζα ότι μου έκαναν πλάκα»

Η Μαρία Μπεκατώρου μίλησε στη νέα εκπομπή του Αnt1 «FTHIS TV» με παρουσιάστρια τη Σταματίνα Τσιμτσιλή και μίλησε για το τηλεοπτικό της μέλλον.

Η ξανθιά παρουσιάστρια μίλησε για τις φήμες που τη θέλουν να συζητάει με το κανάλι του Αμαρουσίου για την πρωινή ζώνη του σταθμού: «Με το χέρι στην καρδιά λέω πως δεν έχω κάνει καμία συζήτηση με τον ΑΝΤ1. Με το Junior Master Chef δεν ξέρω τι γίνεται, υπάρχουν κάποια προβλήματα αυτή τη στιγμή. Δεν μιλάμε σε αυτές τις εποχές, είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα για όλους μας. Το ΤΗΛΕΑΣΤΥ εκεί είναι, λογικά θα ξεκινήσω”.

Όσο για τη φημολογούμενη συνεργασία της με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, δήλωσε: «Τον Γρηγόρη τον εκτιμώ πολύ σαν παρουσιαστή και σαν άνθρωπο πια. Πάντα έλεγα τι ωραία θα ήταν κάποια στιγμή να έκανα κάτι με τον Γρηγόρη. Οπότε μια μέρα μου λέει “με ρώτησαν με ποιον θα ήθελα να βρεθώ τηλεοπτικά και είπα με εσένα”. Tότε του είπα: “Να σου πω κάτι Γρηγόρη; Και μένα το ίδιο με ρώτησαν και ανέφερα εσένα”».

Όσο για τις οικονομικές της απολαβές από την τηλεόραση και το πόσο αυτές τις επηρέασε η οικονομική κρίση, είπε: «Γενικά είμαι αισιόδοξος άνθρωπος. Δεν μπορώ να σου πω ότι τα καλύτερα έρχονται, γιατί μπορεί οι τηλεθεατές να μας δείρουν. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι πως όλο αυτό έγινε, χωρίς εμάς για εμάς» και προσθέτει στην κάμερα της εκπομπής: «Κάποιες φορές μου έχουν πει για τα ποσά που υπήρχαν στην τηλεόραση και δεν το πίστευα. Νόμιζα ότι μου έκαναν πλάκα. Τα υπολόγιζα και σε δραχμές και σε ευρώ και δεν μου “έβγαιναν”. Ήταν τεράστια τα ποσά!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...