Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Ποιος «έπαιξε» ξύλο επειδή του έδωσαν χρήματα για να γράψει τραγούδια;

Για την πρόταση που του έγινε να γράψει τραγούδι στην Δέσποινα Βανδή αλλά και πώς αντιδρά όταν του δίνουν χρήματα για να γράψει μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του γνωστός τραγουδοποιός.

«Ναι μου πρότειναν να γράψω τραγούδια για την Βανδή. Συνέβη μέσω του παραγωγού της τώρα που ...τελείωσαν όλα. Την εποχή που κυριαρχούσε αυτό το σύστημα σαφώς δε με πλησίασε κανένας από αυτούς τους ανθρώπους. Εγώ ήμουν πάντοτε το κακό παιδί της δισκογραφίας. Πρέπει να έχω λόγο για να γράψω τραγούδια, αυτός που θα γίνει κοινωνός να με πείσει ότι είναι άξιος πνευματικά να τα περάσει στον κόσμο. Εγώ δεν δέχθηκα να πάρω ποτέ ούτε ένα ευρώ για τα τραγούδια μου. Έχω πιαστεί στα χέρια με πολλούς ανθρώπους που προσπάθησαν να με πληρώσουν», αποκαλύπτει ο Αντώνης Μιτζέλος και καταλήγει στο Πρώτο θέμα: «Τσακωθήκαμε χονδρά. Πλακωθήκαμε. Παίξαμε ξύλο. Είμαι κακό παιδί! Θεωρώ τεράστια προσβολή να πληρώνεσαι για την τέχνη σου. Δείχνει ότι κάνουμε άλλη δουλειά. Δε με πήγαιναν επειδή ήμουν ειλικρινής. Δεν υπέγραψα ποτέ συμβόλαιο για παράδειγμα με καμία εταιρεία ενώ πουλούσε 300 και 500 χιλιάδες κόπιες το κάθε cd που έκανα», καταλήγει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...