Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Η απίστευτη περιγραφή της Τζένης Μπότση για την σεξουαλική παρενόχληση που δέχτηκε

Η Τζένη Μπότση εξομολογήθηκε ότι στην αρχή της καριέρας της δέχτηκε σεξουαλική παρενόχληση και ενώ έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε δεν το έχει ξεπεράσει ακόμα.


«Ένας άνθρωπος του θεάματος, στον οποίο απευθύνθηκα για να βρω δουλειά, έκανε κάτι τόσο χυδαίο που δυσκολεύομαι ακόμα και να το περιγράψω. Έπαθα τέτοιο σοκ που προσπαθούσα να βρω που είναι η έξοδος και δεν μπορούσα», δήλωσε στο Οκ και συνέχισε την περιγραφή της:

«Ούτε θυμάμαι πόσες μέρες έκλαιγα, όταν έφερνα στο μυαλό μου τη συγκεκριμένη εικόνα. Εγώ τότε ήμουν 21 ετών και για χρόνια , όποτε πήγαινα σε μια οντισιόν ήμουν πολύ επιθετική, ακριβώς γιατί φοβόμουν ότι μπορεί να συμβεί κάτι αντίστοιχο. Τον έχω συναντήσει αρκετές φορές από τότε και πρέπει να σου πω ότι ταράζομαι κάθε φορά. Δεν το έχω πει σε κανέναν αυτό, αλλά πραγματικά είναι ένας άνθρωπος που δεν θα είχα πρόβλημα αν τον έβλεπα να σέρνεται».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...