Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

«Θα τρως μόνο τσίχλες», είπε ατζέντης στην «χοντρή» Kατερίνα Στικούδη

Για την λαμαρίνα (που δάγκωσε) και την τσίχλα (που δεν δάγκωσε) μίλησε η Κατερίνα Στικούδη σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Σε ένα πολύ μεγάλο πρακτορείο της Αθηνάς, γνωστή booker, μου είπε:"Θα τρως μόνο τσίχλες". Γέλασα πάρα πολύ. Αυτός ήταν ο λόγος που έκανα μόνο έξι μήνες μόντελινγκ. Δεν ήθελα να βάλω τον εαυτό μου σ' αυτήν τη διαδικασία. Δεν ήθελα να χάσω τις καμπύλες μου». Αυτό δήλωσε η -αγαπημένη του αντρικού κοινού- τραγουδίστρια στο Εγώ Weekly.

Προσθέτοντας, όσον αφορά το αν έχει δαγκώσει την λαμαρίνα «Την πρώτη ήμουν φοιτήτρια στη Λάρισα. Τη δεύτερη, λίγο μεγαλύτερη. Το συναίσθημα του έρωτα, είναι μοναδικό. Με εμπνέει, ακόμα κι αν απογοητεύομαι».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης η πάλαι ποτέ κολυμβήτρια του ΠΑΟΚ αποκάλυψε πως την έχει φλερτάρει γυναίκα «Δεν θεωρώ ότι είναι κάτι περίεργο εν έτει 2013. Είμαι ανοιχτόμυαλη, και θεωρώ ότι στον έρωτα δεν υπάρχουν κανόνες και νόμοι. Ο καθένας μπορεί να κάνει ο,τι θέλει». Ωστόσο, ξεκαθαρίζει πως «δεν έχω αισθανθεί ποτέ ερωτικά για κοπέλα. Αλλά δεν το κατακρίνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...