Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Έλληνας ηθοποιός: "Ήμουν αλητάκος και με γούσταραν οι πιο άγριες γκόμενες"

"Με φλερτάρουν, είναι ωραίο όταν γίνεται με όμορφο τρόπο και δεν ξεπερνά τα όρια".

Για το φλερτ μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Γιάννης Στάνκογλου ενώ αποκάλυψε πως μικρός ήταν... αλητάκος.

"Σε αυτή τη περίπτωση το δέχομαι ευχάριστα.

Θα μιλήσω με χαρά, ιδίως στις γυναίκες που καταλαβαίνω ότι γνωρίζουν τη δουλειά μου και φυσικά θα ακούσω και την αρνητική κριτική που έχουν να μου κάνουν.

Αρκεί να ξέρω ότι το κάνουν με θετική διάθεση", λέει στο Like.

Ο ηθοποιός εξομολογήθηκε και εάν είχε επιτυχία στις γυναίκες όταν ήταν μικρός:

"Δεν ήμουν τόσο δημοφιλής από μικρός ούτε και ο ωραίος του σχολείου.

Και την Α' Γυμνασίου και στην Γ' είχα πέσει στα πατώματα για κάποια.

Ήμουν αλητάκος και με γούσταραν οι πιο άγριες γκόμενες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...