Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

H νέα φωτογράφηση της εκθαμβωτικής Ευαγγελίας Αραβανή [εικόνες]

 
Η νέα φωτογράφηση της Ευαγγελίας Αραβανή για το περιοδικό Shape επιβεβαίωσε ότι η πάλαι ποτέ Σταρ 2005 διαθέτει ένα από τα καλύτερα σώματα της ελληνικής επικράτειας.

«Νομίζω ότι τα καλά μου γονίδια έχουν παίξει και σε αυτό το κομμάτι το ρόλο τους. Όμως, για να είμαι ειλικρινής, το μπαλέτο και ο χορός έχουν, επίσης, συμβάλλει καθοριστικά. Ξεκίνησα το κλασικό μπαλέτο 4 ετών και σταμάτησα όταν πήγα στα καλλιστεία. Μετά συνέχισα με το χορό, τον οποίο και συνεχίζω ακόμη, μάλιστα και επαγγελματικά, διδάσκοντας σε σχολή χορού».


Αυτό δήλωσε η Ευαγγελία Αραβανή στο περιοδικό Shape. Προσθέτοντας πως «Διδάσκω λάτιν και ευρωπαϊκούς χορούς. Μικρή ήθελα να γίνω δασκάλα μπαλέτου, αλλά στην πορεία με κέρδισαν τα λάτιν, με ενθουσίασαν. Έχω επαγγελματικό δίπλωμα στο American και τώρα ξεκινάω την προσπάθειά μου να πάρω και το International».


Αν και αυτό που θα «εκνευρίσει» κάθε γυναίκα που διαβάσει την συνέντευξή της θα είναι το γεγονός ότι ποτέ της δεν χρειάστηκε να κάνει δίαιτα.


Συγκεκριμένα το διαιτολόγιο που ακολουθεί είναι το εξής «Κατ' αρχάς, τρώω πάντα πρωινό, γάλα με δημητριακά, αφού νομίζω ότι δε θα μπορούσα να ζήσω χωρίς γάλα. Μέχρι το μεσημέρι θα φάω ένα φρούτο. Το μεσημεριανό μου είναι ελληνικό σπιτικό φαγητό. Μέσα στην εβδομάδα υπάρχει κάτι με κρέας, κάτι με ψάρι, ένα λαδερό και κάποιο όσπριο. Τα βράδια επιλέγω ένα τοστ και ένα γιαούρτι, ή ένα γιαούρτι και ένα φρούτο, ή μία πλούσια σαλάτα. Μάλλον είναι καλό ότι τα γλυκά δε μου αρέσουν και δεν τρώω πολλά».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...