Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Κατερίνα Γκαγκάκη: "Είμαι τεμπέλα, είμαι αναβλητική, δεν φροντίζω τον εαυτό μου"

Η Κατερίνα Γκαγκάκη μιλά για τον χαρακτήρα της και τις σχέσεις της με όσους θεωρεί φίλους.

«Δεν είμαι καλή φίλη. Καθόλου. Είμαι κακή φίλη. Διότι τους φίλους, δυστυχώς τους έχω τοποθετήσει στην κατηγορία «πολύ κοντινοί – γονείς», που περισσότερο φροντίζουν εκείνοι εμένα, παρά εγώ αυτούς. Είμαι αμελής φίλη, όχι παραδοσιακή, ούτε μπορώ να μιλάω κάθε μέρα στο τηλέφωνο», λέει στο περιοδικό Ok.

Και συνεχίζει:

«Μου αρέσει να περνάω χρόνο μόνη μου. Για μένα δεν τίθεται ενδεχόμενο να μην περάσω μερικές ώρες μόνη μου».

Όσο για το αν είναι σκληρή με τον εαυτό της;

«Σε κάποια πράγματα πολύ και σε άλλα καθόλου. Σε κάποια με βρίσκω φάουλ από το πρωί μέχρι το βράδυ. Το ότι είμαι τεμπέλα, είμαι αναβλητική, δεν φροντίζω τον εαυτό μου και την υγειά μου, δεν είμαι καλή φίλη, ενίοτε είμαι και σκληρή συνεργάτιδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...