Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

«Το μόνο που κάνω είναι να τραγουδώ και να κάνω σεξ», δηλώνει ο Λευτέρης Πανταζής


Για το πρόσφατο εγκεφαλικό του μίλησε ο Λευτέρης Πανταζής σε συνέντευξη που έδωσε σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Eγώ δεν πίνω, δεν καπνίζω, γυμνάζομαι, προσέχω τη διατροφή μου. Το μόνο που κάνω είναι να τραγουδάω και να κάνω σεξ! Μάλιστα, οι εξετάσεις μου ήταν 20άχρονου παιδιού. Απλά ανέβηκε πολύ η χοληστερίνη από την πίεση και τη στεναχώρια και κλονίστηκε η υγεία μου». Αυτό δήλωσε ο Λευτέρης Πανταζής στο Λοιπόν.

Προσθέτοντας για το γεγονός ότι έχασε για κάποιες μέρες την φωνή του από το σοκ «Μου εξήγησε ο γιατρός ότι αυτό που είχα ήταν από το σοκ και η φωνή μου θα επανέλθει σε 1-2 μήνες και με καθησύχασε. Έγινε όμως ένα θαύμα, την έκτη μέρα μίλησα! Το προλάβαμε το κακό. Ξεκίνησα μαθήματα και η λογοθεραπεύτρια μου, μια εβδομάδα μετά με έβαλε με το ζόρι στο στούντιο. Τραγούδησα τέσσερα κομμάτια, τα είπα εκπληκτικά και μετά έπεσα κάτω κι έκλαιγα».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο δημοφιλής τραγουδιστής αποκάλυψε ότι είχε στείλει ένα φορτηγό κόκκινα τριαντάφυλλα σε μια ηθοποιό με την οποία ήταν ερωτευμένος, αλλά αυτή η σχέση δεν έγινε ποτέ γνωστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...