Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Τα δάκρυα της Αντωνίας Καλλιμούκου προκάλεσαν αμηχανία στην Ελένη Μενεγάκη


Η Αντωνία Καλλιμούκου ξέσπασε το μεσημέρι της Παρασκευής στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη λόγω της έντονης φημολογίας των τελευταίων ημερών που εμπλέκουν το όνομα της στο σκάνδαλο πορνείας στη Βουλγαρία!

Μάλιστα, το μοντέλο κάποια στιγμή που μιλούσε έντονα για την εν λόγω υπόθεση δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της!

Μετά από ένα διαφημιστικό διάλειμμα, η Ελένη Μενεγάκη έδωσε το λόγο στη συνεργάτιδά της, αφού πρώτα είπε: «Δεν βρίσκω το λόγο γιατί πρέπει να μπεις στη διαδικασία να απαντήσεις σε κάτι που είναι ανυπόστατο. Αφού το θες, ο χώρος είναι δικός σου».

Και τότε ξεκίνησε το ξέσπασμα: «Δυστυχώς υπάρχουν συγκεκριμένοι άθλοι δημοσιογράφοι που για να κερδίσουν μερικά κλικ γράφουν και φωτογραφίζουν έξυπνα μια πρώην εστεμμένη, πανελίστρια σε καθημερινή εκπομπή, με μεγάλη τηλεθέαση και που τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή είμαι μόνο εγώ». Και συνέχισε: «Πήρε μεγάλη διάσταση στο θέμα. Το μόνο που θέλω να πω είναι ότι δεν με αγγίζει τίποτα. Είναι εγκληματική επίθεση! Έχω συμβουλευτεί δικηγόρο. Όσοι άνθρωποι έμπλεξαν το όνομά μου, θα υποστούν τις συνέπειες. Όσοι έχουν συνεργαστεί μαζί μου ξέρουν πως έχω πορευτεί. Δεν φοβάμαι κανέναν. Πήγα στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος για ένα blog. Δεν υπάρχει νόμος που να με καλύπτει. Ας βρουν στοιχεία και όταν τα βρουν ας με θάψουν. Ούτε μια φορά δεν έχω πάει στη Βουλγαρία. Προκαλώ, στοιχεία! Ποιος είναι σωστός δημοσιογράφος ρε! Έπιασαν το όνομά μου στο στόμα τους! Άνανδροι! Ξέρουν με ποιον έχουν να κάνουν; Δεν είμαι! Ένα αρρωστημένο μυαλό το ξεκίνησε»!

Η Αντωνία είπε πως ενημέρωσε η ίδια τους γονείς της για την υπόθεση και η οικογένειά της είναι στο πλευρό της, αλλά ανησυχούν για την υγεία της. Μάλιστα, τόνισε ότι επιθυμεί μέσω του δικηγόρου της να αποδείξει όχι μόνο ότι δεν εμπλέκεται η ίδια σε καμιά σύλληψη, αλλά και ότι δεν ταξίδεψε ποτέ στη Βουλγαρία.

Η δε Ελένη Μενεγάκη, η οποία έδειξε να μην γνωρίζει πολλά για το θέμα ήταν φανερά αμήχανη και δε μιλούσε!


video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...