Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Η Δούκισσα Νομικού μας συστήνει την μητέρα της


Η Δούκισσα Νομικού και η «άγνωστη» μητέρα της,  φωτογραφήθηκαν για πρώτη φορά μαζί και μίλησαν για την σχέση τους και όχι μόνο.

Η Ούρσουλα Νομικού θαυμάζει την εξυπνάδα , τη μεγαλοψυχία και  την καθαρότητα της καρδιάς της Δούκισσας.

Η μητέρα της παρουσιάστριας δηλώνει στο περιοδικό «HELLO»:  «Από την εφηβεία τής Δούκισσας έχω να θυμάμαι μόνο τα καλύτερα. Ήταν ένα παιδί χαρούμενο και χαμογελαστό. Τις ανησυχίες της τις συζητούσαμε, αφού τα λύναμε όλα με το διάλογο. Δεν ήμουν καταπιεστική, της έλεγα τη γνώμη μου, όμως πάντα την άφηνα να αποφασίζει εκείνη. Δεν είχαμε εντάσεις στο σπίτι. Άλλωστε, η Δούκισσα από μικρή ήταν υπεύθυνη και πολύ λογική.»

Η Δούκισσα από την πλευρά της  αποκαλύπτει ότι η μητέρα της είναι το πρότυπο της.

«Η μητέρα μου είναι η «αφανής ηρωίδα» της οικογένειάς μας. Μαμάκα μου! Εάν αρχίσω να μιλάω κι εγώ για σένα θα μας πάρουν τα ζουμιά! Για μένα η μητέρα μου είναι το πρότυπό μου», λέει χαρακτηριστικά η Δούκισσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...