Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ: "Δεν αισθάνομαι έτοιμη να αναλάβω δική μου εκπομπή"


Η Κατερίνα Καινούργιου είναι ένα ιδιαίτερα αγαπητό πρόσωπο της ελληνικής τηλεόρασης.

Τις τελευταίες σεζόν την απολαμβάνουμε στην απογευματινή εκπομπή του ALPHA "Δέστε τους".

Σε πρόσφατη συνέντευξή της η παρουσιάστρια αποκάλυψε αν θα συνέχιζε για τέταρτη χρονιά στο πλευρό της Μαρίας Ηλιάκη και του Νίκου Μουτσινά ή θα επιθυμούσε να προχωρήσει μόνη της.

"Αγαπάω πολύ την εκπομπή αυτή και αν έπαιρνε το πράσινο φως για τέταρτη χρονιά θα συνέχιζα. Βέβαια πιστεύω πως αν γίνει κάτι τέτοιο. θα χρειαστούν αλλαγές, ανανέωση, τονωτικές ενέσεις αλλά θα ήταν αλαζονικό από μέρους μου να πω ότι θα αποχωρούσα σε μια τέτοια εποχή.

Το έχω σκεφτεί το ενδεχόμενο να συνεχίσω μόνη μου, είναι μια προσωπική μου φιλοδοξία, όμως είμαι αρκετά ανασφαλής. Με τα παιδιά νιώθω ασφάλεια και σιγουριά. Δεν αισθάνομαι έτοιμη να αναλάβω κάτι τέτοιο μόνη μου αυτή τη στιγμή. Χρειάζομαι χρόνο" δήλωσε στο "ΟΚ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...