Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Γιάννης Φλωρινιώτης: «Ο Λευτέρης Πανταζής, να το πω ευγενικά είναι πολύ μ@λ@κ@ς»


Τι κι αν Χριστούγεννα, τι κι αν είναι μέρες αγάπης... οι κόντρες στη showbiz καλά κρατούν! Αυτή τη φορά πρωταγωνιστές ο Γιάννης Φλωρινιώτης και ο Λευτέρης Πανταζής.

Για ποιο λόγο ο Γιάννης Φλωρινιώτης , μιλώντας στον Κώστα Μιναρετζή αποκάλεσε τον Λευτέρη Πανταζή «μ@λ@κ@»; Πέτρα του σκανδάλου οι αδελφές Γαρμπή και ποιο τις ανέδειξε!

«Μα έχει βγει η ίδια η Καίτη Γαρμπή κι έχει πει εγώ με την αδελφή μου ξεκινήσαμε από τον Φλωρινιώτη. Τον έχω προειδοποιήσει κι εγώ, μη λέει πράγματα που δεν ισχύουν αλλά ο άνθρωπος να το πω ευγενικά είναι πολύ μ@λ@κ@ς», είπε και συνέχισε: «Αγανακτώ γιατί ασχολείται πολύ με εμένα», αναφερόμενος και στο ριάλιτι με την Άννα Βίσση. «Όλα αυτά που κάναμε εμείς πρώτοι τα χει κάνει αυτός. Μπράβο στον Πανταζή», είπε ειρωνικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...