Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Άγριος καυγάς στο «Πρωινό mou» ανάμεσα σε Λιάγκα-Σταμάτη!

Ο Γιώργος Λιάγκας «τα πήρε» με τη Σάσα Σταμάτη!

Ο παρουσιαστής κάνοντας πλάκα είπε: «αν αρχίσει και μ' ενδιαφέρει και η γυναικεία μόδα... εντάξει!»

«Δεν είναι κακό! Το λες, λες και είναι αρρώστια ρε συ Γιώργο!» είπε η Σάσα Σταμάτη απευθυνόμενη στον παρουσιαστή!

Τότε ο Γιώργος νευρίασε και της είπε σε έντονο ύφος: «Μιλάς για μένα; Σε μένα μην βάζεις λόγια στο στόμα. Έχω δώσει μάχες και έχω κάνει δηλώσεις ακόμα και για το παιδί μου. Να προσέχεις πάρα πολύ το πώς απευθύνεσαι σε μένα! Μην με εκνευρίζεις πρωί πρωί» Και συμπλήρωσε: «Θα μου πεις εμένα ότι αντιμετωπίζω τους gay σαν να είναι άρρωστοι! Αυτούς τους ρατσισμούς σε σένα, όχι σε μένα»

Η Σάσα προσπάθησε να τον ηρεμήσει: «καλά. Πάμε να γελάσουμε λίγο τώρα!»

Και ο παρουσιαστής της τόνισε: «Όχι δεν θα παίρνεις τέτοιο ύφος!»

Δείτε τον απίστευτο τσακωμό τους στο «Πρωινό mou»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...