Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Κορινθίου - Αϊβάζης ξεκαθαρίζουν το τοπίο και αποκαλύπτουν γιατί παντρεύτηκαν

Για τις φήμες που τους θέλουν να χωρίζουν, για τα κοινά επαγγελματικά τους βήματα αλλά και για τη ζωή που μοιράζονται, μίλησαν σε συνέντευξή τους σε γνωστό περιοδικό ο Γιάννης Αϊβάζης και η Μαρία Κορινθίου.

Στην κοινή τους συνέντευξη στο περιοδικό ΟΚ, αναφέρθηκαν στις φήμες για σύννεφα στη σχέση τους, με τη Μαρία να λέει: «Αυτοί που έγραφαν αυτά, χωρίς να σκεφτούν ότι υπάρχει μια οικογένεια και ένα παιδί, είναι τουλάχιστον κακοήθεις για μένα και ζηλεύουν τη σχέση μας. Και δεν είναι μόνο δημοσιογράφοι αλλά και άνθρωποι του χώρου που προσπάθησαν και, μάλιστα επίμονα, να χωρίσουν βάζοντας λόγια ή κάνοντας ακόμη χειρότερα πράγματα.(...) Υπήρξαν γυναίκες που φλέρταραν τον Γιάννη ενώ ήξεραν ότι είναι παντρεμένος, όπως κι εμένα αντίστοιχα κάποιοι άνδρες. Ίσως κάποιοι να πίστευαν ότι ο Γιάννης κι εγώ κάναμε οικογένεια για τα μάτια του κόσμου».

«Ε, λοιπόν τους πληροφορώ ότι παντρευτήκαμε επειδή αγαπιόμαστε πραγματικά και νιώσαμε αυτή την ανάγκη. Δεν θα αφήσουμε κανέναν να μπει ανάμεσά μας. Είμαστε απόλυτα αφοσιωμένοι ο ένας στον άλλον και προτεραιότητά μας είναι η οικογένειά μας. Ειλικρινά απορώ και εγώ η ίδια γιατί μας "χτυπάνε" τόσο πολύ. Είμαι σίγουρη ότι κάποιοι θα χαίρονταν πολύ να μας δουν χωρισμένους», πρόσθεσε.

Αναφορικά με τη ζήλια η ηθοποιός δήλωσε: «Ναι. Τον ζηλεύω και δεν το αρνούμαι γιατί είμαι ερωτευμένη μαζί του. Έχω κεραίες παντού και αν υπάρχει κάτι περίεργο στην ατμόσφαιρα θα το αντιληφθώ αμέσως», ενώ ο Γιάννης είπε: «Όταν είσαι με έναν άνθρωπο τον εμπιστεύεσαι κιόλας. Ζηλεύω μέχρι εκεί που πρέπει. Είμαι αρκετά ορθολογιστής και απόλυτος. Δεν θα μπορούσα να είμαι με μια γυναίκα που θα τη ζήλευα παράφορα, γιατί δεν θα περνούσα καλά. Στην αρχή που δεν ήξερα τη Μαρία τόσο καλά, ομολογώ ότι τη ζήλευα αρκετά».

Τέλος, μίλησαν και για την πρώτη τους συνύπαρξη, στη νέα ταινία που υπογράφει ο Γιάννης Αϊβάζης, με τίτλο «Μέχρι το τέλος». «Στην ταινία συναντιόμαστε ως επαγγελματίες ηθοποιοί και όχι ως σύζυγοι. Είναι μια ερωτική δραματική ταινία δράσης που δουλεύω πολλά χρόνια τώρα και ήταν όνειρό μου να γίνει», αποκάλυψε ο ηθοποιός στο περιοδικό, ενώ η Μαρία παραδέχτηκε ότι για όποιες απορίες έχει πάνω στον ρόλο θα μιλήσει στον Γιάννη καθαρά επαγγελματικά, «ως Κορίνθιου προς Αίβάζη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...