Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ Ο χαμός του πατέρα του και η γυναίκα της ζωής του

Ο  γνωστός καλαθοσφαιριστής Βασίλης Σπανούλης άνοιξε την καρδιά του για πρώτη φορά και μίλησε για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια και τη γυναίκα της ζωής του, όπως αποκαλεί την σύζυγό του Ολυμπία Χοψονίδου.

Με τρυφερά και ρομαντικά λόγια ο άσος του Ολυμπιακού δεν δίστασε να αναφέρει την αδυναμία που έχει στην γυναίκα του:

«Η Ολυμπία είναι το άλλο μου μισό, η γυναίκα που καλύπτει τις αδυναμίες μου, η σύντροφός μου, το πρόσωπο με το οποίο μοιράζομαι όμορφες και άσχημες στιγμές. Είναι ο άνθρωπος που με ανέχεται, αφού δεν είμαι και ο ευκολότερος σύντροφος του κόσμου» δηλώνει σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Πρώτο Θέμα ο αρχηγός της ομάδας μπάσκετ του Ολυμπιακού και συμπληρώνει:

«Είναι αυτό που λέμε κεραυνοβόλος έρωτας. Γνωριστήκαμε μέσω κοινών φίλων στη Μύκονο χωρίς ο ένας να ξέρει με τι ασχολείται ο άλλος και αμέσως νιώσαμε κάτι μοναδικό. Γρήγορα κατάλαβα ότι ήμουν τυχερός, αφού βρήκα μια γυναίκα που να με εξιτάρει και εξωτερικά και εσωτερικά. Η Ολυμπία είναι ο έρωτας της ζωής μου!».

Με την πρώην Σταρ Ελλάς Ολυμπία Χοψονίδου έχουν αποκτήσει δυο γιους, τον δυόμιση ετών Θανάση και τον Βασίλη που είναι πεντέμισι μηνών. Όπως ο ίδιος αποκαλύπτει σίγουρα ένα κοριτσάκι θα συμπλήρωνε την ευτυχισμένη οικογένειά τους.

Στην ερώτηση αν έχει βιώσει οικονομική στέρηση, ομολόγησε: «Στα δύσκολα παιδικά μου χρόνια, που ήταν και πέτρινα. Έχασα τον πάτερα μου σε ηλικία 15 ετών και η μάνα μου προσπαθούσε να τα φέρει βόλτα μόνη της με δυο παιδιά. Τα χρόνια εκείνα εμπεριείχαν στερήσεις και πόνο. Εμπεριείχαν όμως και αγάπη, μια και γίναμε όλοι μια γροθιά προκειμένου να κρατηθούμε και να επιβιώσουμε. Έχω μεγάλη αδυναμία στη μάνα μου για τον αγώνα που έδωσε, ενώ δεν περνά ούτε μια μέρα που να μην σκεφτώ τον πατέρα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...