Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ "Στεναχωριέμαι που δεν μου κάνουν τα ρούχα μου"

Τα παραπανίσια κιλά, από όπου κι αν κοιτάξεις τον παρουσιαστή Γρηγόρη Αρναούτογλου, θα φανούν. Για τον ίδιο, δεν είναι ό,τι πιο ευχάριστο του έχει συμβεί.

Στεναχωριέται για τα κιλά που έχει πάρει και δεν δίστασε να το ομολογήσει σε συνέντευξή του σε μηνιαίο περιοδικό.

Ο συντάκτης του περιοδικού «Psychologies» ρωτά τον παρουσιαστή ποια είναι η σχέση του με τον χρόνο που περνά και εκείνος βάζοντας το χέρι στην καρδιά του απαντά:  

«Χαίρομαι ειλικρινά τις ρυτίδεs μου, τα άσπρα μου μαλλιά... Στεναχωριέμαι λίγο που αυτή τη στιγμή έχω πιο πολλά κιλά από ποτέ, και δεν μου κάνουν τα ρούχα μου και σκέφτομαι ότι πρέπει οπωσδήποτε να μπω σε δίαιτα. Με τον χρόνο πάντως, τα πάω καλά, γιατί για μένα σημαίνει ότι ζω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...