Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Με υποτροφία στο Λος Άντζελες φεύγει ο Γιώργος Καραμίχος

Έξι μήνες υποτροφία στο φημισμένο Studio of Acting της Stella Adler κέρδισε -μέσω του ιδρύματος Fulbright- ο Γιώργος Καραμίχος, ο οποιός ετοιμάζει ήδη τις βαλίτσες του.

«Θα το κάνω για έξι μήνες. Έχω ανάγκη από ανεφοδιασμό», δηλώνει στο περιοδικό Hello ο γνωστός πρωταγωνιστής. Ο οποίος ακόμη δεν έχει συνειδητοποιήσει ότι σε λίγο θα αφήσει πίσω την μίζερη καθημερινότητα που όλοι βιώνουμε: «Τώρα, είμαι τόσο βουτηγμένος στη δουλειά μου εδώ και στην ελληνική καθημερινότητα, που δεν το έχω πιστέψει ότι σε ένα μήνα φεύγω. Η αλήθεια είναι ότι είμαι άνθρωπος του παρόντος. Δεν ξέρω αν το 'ωχ' της αναχώρησης μου θα είναι από ανακούφιση ή από αγωνία».

Σημειώνεται ότι τη συγκεκριμένη υποτροφία έχουν κερδίσει στο παρελθόν ο Κάρολος Κουν, ο Γιώργος Θεοτοκάς, ο Σπυρίδων Μαρινάτος, η Ελένη Βακαλό, η Μαρίνα Λαμπράκη - Πλάκα και ο Δημήτρης Παπαϊωάννου.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...