Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Άννα Πρέλεβιτς: Αρνητική εμπειρία η συνεργασία μου με τον Ant1

Αγνώριστη η Άννα Πρέλεβιτς στη νέα της φωτογράφιση, που θα την δούμε τη Κυριακή. Η δημοσιογράφος Εύη Καλλίνη συζητά με την Άννα Πρέλεβιτς και σας αποκαλύπτουμε δύο χαρακτηριστικά αποσπάσματα:

Τι θα έλεγες σε κάποιον για να τον πείσεις να δει την εκπομπή σου;

Ότι σου δείχνει πώς να κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη, πιο όμορφη και με λιγότερα χρήματα, πώς να είσαι ευτυχισμένος με πολύ απλά πράγματα. Θέλω να πω δυο λόγια και για την ομάδα των συνεργατών μου, που είναι εκπληκτική. Μπορεί να είμαι μόνο δύο χρόνια στον χώρο, αλλά έχω δουλέψει και με άτομα που με επηρέαζαν τόσο αρνητικά, που δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ. Δε με άφηναν να κάνω τη δουλειά μου όπως ήθελα. Εντάξει, τώρα έχω ωριμάσει κιόλας και έχω μάθει πώς να συνεργάζομαι με ανθρώπους που δεν έχω χημεία.

Η αρνητική εμπειρία στην οποία αναφέρεσαι ποια ήταν;

Η πρώτη εμπειρία μου, η συνεργασία μου με τον Ant1. Εντάξει, το ήξερα ότι δεν ήταν όλα «ροζ» στον χώρο της τηλεόρασης, αλλά δεν περίμενα με τίποτε τέτοια αντιμετώπιση. Υπήρξαν κάποιοι συνεργάτες στην ομάδα που μου μιλούσαν άσχημα. Ήταν δύσκολο γιατί δεν ήξερα πώς να το χειριστώ και δεν απαντούσα γιατί ήθελα να είμαι ευγενική. Παρ’ όλα αυτά δε θα ήθελα με τίποτε να διαγράψω αυτήν την εμπειρία, γιατί με βοήθησε να προχωρήσω παρακάτω. Για παράδειγμα, τώρα δύσκολα με πειράζει μια αρνητική κουβέντα. Φυσικά δεν αναφέρομαι στην εποικοδομητική κριτική, αυτή είναι ευπρόσδεκτη.
  
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη της παρουσιάστριας στο Close Up Οκτωβρίου

Close up. Ζητήστε το στις 16 Σεπτεμβρίου με τον Αγγελιοφόρο της Κυριακής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...