Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Social Media. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Social Media. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 6 Απριλίου 2010

Δ. Βανδή: «Το σεξ είναι σημαντικό σε μια σχέση»

Η Δέσποινα Βανδή μιλάει -ίσως και για πρώτη φορά- για την σχέση της με τον Ντέμη, αλλά και για τα διαζύγια της Ελένης Μενεγάκη και της Έλλης Κοκκίνου και πραγματικά μας… εντυπωσιάζει με την ειλικρίνεια και την αμεσότητα της.

Σε λίγες μέρες (18 Απριλίου) κλείνουν 11 χρόνια γνωριμίας με τον Ντέμη και ψάχνει  να βρει τι είναι αυτό που μπορεί να κρατήσει ένα ζευγάρι μαζί. «Δεν ξέρω… πραγματικά. Η επικοινωνία είναι πολύ σημαντική σε μια σχέση, αλλά πιο πολύ είναι εκείνο το μαγικό φίλτρο που ή το έχεις ή δεν το έχεις. Και το σεξ είναι σημαντικό. Η ερωτική έλξη. Να συνεχίσεις να θέλεις τον άλλον ερωτικά όπως και στην αρχή της σχέσης», λέει και επαναλαμβάνει για δεύτερη φορά στην συνέντευξη «Εμένα ο Ντέμης μού αρέσει ακόμα όπως μου άρεσε πριν από έντεκα χρόνια»!!!

Η Δέσποινα αποκαλύπτει ότι δεν πίστευε ποτέ ότι θα έχει μια τόσο μακροχρόνια σχέση στην ζωή της. «Συνήθιζα να λέω τότε ότι η μεγαλύτερη σχέση που είχα ήταν με τον σκύλο μου, τον Σάνι», θυμάται, ενώ δεν διστάζει να μας μιλήσει για τα πιο προσωπικά της θέματα «Είναι ωραίο που είμαστε με τον Ντέμη τόσα πολλά χρόνια. Είναι ουσιαστική η αχέση μας και θέλω να συνεχίσει να υπάρχει στη ζωή μου, γιατί και εγώ παίρνω πράγματα από αυτόν και εκείνος από εμένα».

Στο ενδεχόμενο να χωρίσει το μόνο που την νοιάζει είναι η ψυχολογία των παιδιών της. Γνωρίζει ότι μια σχέση θα τελειώσει αν το θέλουν και οι δύο, αλλά δεν μπορεί να φανταστεί πως θα αντιδράσουν τα παιδιά της.

Πρόσφατα χώρισαν δύο καλές τις φίλες. Πώς ένιωσε; «Ήταν έκπληξη για μένα… Την Ελένη και τον Γιάννη τους έζησε περισσότερο το τελευταίο διάστημα. Με την Έλλη είχαμε κάποια τηλεφωνική επαφή, κάναμε παρέα παλαιότερα, αλλά τα τελευταία χρόνια δεν ήξερα πως ήταν η ζωή της. Πάντα σε εκπλήσσει ένα τέτοιο γεγονός».

Ποια είναι η γνώμη της για αυτά τα δύο διαζύγια: «Θεωρώ ότι σε τέτοια πράγματα δεν δικαιούται κανείς να έχει άποψη. Θεωρώ ότι είναι ένα πολύ προσωπικό γεγονός που αφορά μόνο την οικογένεια που το περνάει και συνειδητά δεν ήθελα να μπω σε όλον αυτό τον κυκεώνα των συνεντεύξεων… Είναι πολύ προσωπικό ζήτημα και εγώ αποστασιοποιήθηκα από σεβασμό».

«Ούτε την Ελένη ήθελα να ενοχλώ, γιατί ήταν μια στενάχωρη κατάσταση. Της έστειλα ένα μήνυμα που έλεγε ότι αν χρειαστεί είμαι στην διάθεση της, χωρίς να θέλω να παρέμβω... Με την Έλλη μιλήσαμε, αλλά δεν υπάρχει κάτι που μπορείς να κάνεις πραγματικά σε μια τέτοια κατάσταση», λέει με απόλυτη ειλικρίνεια.

Δείτε φωτογραφίες από το οικογενειακό άλμπουμ της Δέσποινας (και όχι μόνο)!

Πηγή: People
Reblog this post [with Zemanta]

Είδαν το Πάσχα... µπουρλέσκ

«Είναι πιο καυτερό κι από το ραπάνι. Είναι πιο γλυκό κι από το ζαχαρωτό». Έτσι το διαφήµισαν. Κι άφησαν να διαρρεύσει πως σ αυτό το πασχαλινό σούπερ σόου στο Ρoisson Rouge της Νέας Υόρκης «οι πιο ζουµερές Εβραιοπούλες και οι πιο... στρουµπουλές χριστιανοπούλες τα λένε έξω από τα δόντια ακόµη και στον λαγό του Πάσχα (σ.σ.: σύµβολο όπως τα κόκκινα αυγά ή ο Αϊ-Βασίλης για την Πρωτοχρονιά) σε ένα µπουρλέσκ βιβλικών διαστάσεων». Ο λόγος για το θέαµα µε το οποίο αποφάσισαν να «τιµήσουν» το Πάσχα οι διασηµότεροι αστέρες του αµερικανικού µπουρλέσκ. Υπό τον τίτλο «Φλεγόµενη Βάτος εναντίον Δευτέρας Παρουσίας». Ένα θέαµα µε πολύ... ηµίγυµνο, πολλές καµπύλες (µάρτυς και η χορεύτρια του µπουρλέσκ Dirty Μartini) και το «παρών» από ονόµατα όπως οι Schlep Sisters (Μinnie Τonka και Darlinda Just Darlinda), Νasty Canasta, Jonny Ρorkpie και τους Τigger «µια στριπερφόρµανς», όπως αποκαλείται και Lady Rizo σε ρόλο παρουσιαστών του σόου.
Reblog this post [with Zemanta]

Δήλωσε αµφιφυλόφιλη και µπλοκάρισε το Ίντερνετ!

Η ηθοποιός Αννα Πάκουιν δήλωσε δηµόσια πως είναι bisexual, υποστηρίζοντας καµπάνια για ίσα δικαιώµατα. Η δηµόσια δήλωσή της δηµιούργησε στο Ιντερνετ ταραχή, καθώς χιλιάδες έσπευσαν να την τσεκάρουν on line, µε αποτέλεσµα να πέσει το σάιτ που τη φιλοξένησε.
Η πρωταγωνίστρια της σειράς «Τrue Βlood» που ετοιµάζεται να παντρευτεί τον συµπρωταγωνιστή της Στίβεν Μόγιερ έκανε τη δήλωση για το πρόγραµµα Τrue Colors που έχει δηµιουργήσει η ποπ τραγουδίστρια Σίντι Λόπερ. Την προώθησή του µάλιστα στηρίζουν πολλοί καλλιτέχνες όπως η Μία, η Γούπι Γκόλµπεργκ, η Σάρον και η Κέλι Οζµπορν. Στο βιντεοκλίπ που παρουσιάστηκε στο σάιτ www.
wegiveadamn.org η ηθοποιός δηλώνει: «Είµαι η Αννα Πάκουιν, είµαι αµφιφυλόφιλη και δίνω µια δεκάρα», όπως είναι το µότο του Τrue Colors. Και συνεχίζει: «Φανταστείτε να πηγαίνετε στη δουλειά κάθε µέρα και να µην µπορείτε να µοιραστείτε τη ζωή σας µε τους συναδέλφους σας από φόβο µήπως σας ξεφύγει και πείτε κάτι».
Μετά το µεγάλο ενδιαφέρον που έδειξαν οι φαν στο Διαδίκτυο, οι υπεύθυνοι του σάιτ έσπευσαν να το αναβαθµίσουν ώστε να ανταποκριθούν στη ζήτηση. Οι υπεύθυνοι του Τrue Βlood επίσης πρέπει να επανεκτιµήσουν τη δηµοτικότητα της Πάκουιν και να πορευτούν ανάλογα στα µελλοντικά τους σχέδια για την πετυχηµένη σειρά µε πρωταγωνιστές βαµπίρ και τα προβλήµατα της καθηµερινότητάς τους.
Reblog this post [with Zemanta]

Σάββατο 3 Απριλίου 2010

Το Πάσχα των... χωρισμένων celebrities!


Παράλληλα, περπατάνε παράλληλα…Ο λόγος για την Ελένη Μενεγάκη και την Έλλη Κοκκίνου, που -εκτός από φίλες- είναι και... ομοιοπαθούσες!!

Χωρισμένες πρόσφατα και οι δύο, αποφάσισαν να αποδράσουν το Πάσχα, χωρίς τους πρώην αγαπημένους εννοείται, για να ξεχάσουν και να γεμίσουν τις μπαταρίες τους. Εξάλλου, και για τις δύο εκκρεμούν τα σημαντικά ραντεβού των δικηγόρων ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία έκδοσης του διαζυγίου.
Η Ελένη επέλεξε μέρη εξωτικά και ονειρεμένα και, συγκεκριμένα, τις Μαλδίβες. Άφησε τα παιδιά στην μαμά της και τον Γιάννη στο νέο του σπιτικό και «πέταξε» το προηγούμενο Σάββατο για να κάνει Ανάσταση και… μερικά μπανάκια.

Για να μην αρχίσετε τα… σενάρια για την συντροφιά της, να σας ενημερώσουμε πως παρέα της θα είναι ο αδερφός της, Θοδωρής και μερικές καλές της φίλες.

Στην αντίπερα «όχθη», ο Γιάννης Λάτσιος μένει αυτές τις μέρες με τα παιδιά και την πρώην πεθερά του, με την οποία διατηρούν άριστες σχέσεις, στην βίλα των Μελισσίων.  Εκεί θα σουβλίσουν και τον οβελία την Κυριακή!

Η Έλλη Κοκκίνου δεν... μετανάστευσε, αλλά προτίμησε έναν ελληνικό προορισμό για να περάσει τις Άγιες Μέρες με την μητέρα της και τον μονάκριβο γιο της, Αλέξανδρο. Αρχικά η τραγουδίστρια είχε επιλέξει να πάει στη Νάξο, στον αδερφό της μητέρας της. Όταν αυτό μαθεύτηκε, διέδωσε ότι θα πάει στην Πάτμο, η οποία τελικά έγινε... Πόρτο Χέλι!



Reblog this post [with Zemanta]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...