Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: «H απιστία υποθέτω πως δεν θα ήταν λόγος χωρισμού»

Η απιστία θα ήταν λόγος χωρισμού για τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη;


«Υποθέτω πως δεν θα ήταν. Για κανέναν απ' τους δυο μας. Το πιο σημαντικό για μένα είναι να μπορώ να γεμίζω τις μπαταρίες της συντρόφου μου. Να μη νιώσει άδεια από μένα. Αυτό σημαίνει δουλειά μέσα στα χρόνια, γιατί έρχονται οι καταστάσεις και η
συνήθεια που σε κάνει κάποιες φορές να ξεχνιέσαι. Η αφοσίωση ήταν κάτι που πίστευα ότι δεν είχα και είμαι πολύ χαρούμενος που την έχω ανακαλύψει», λέει στο περιοδικό People ενώ καταλήγει αποκαλύπτοντας πως δεν ζηλεύει την γυναίκα του. «Η σχέση μας ξεκίνησε χωρίς να τη ζηλεύω. Μετά ανακάλυψα ότι είμαι ζηλιάρης, αλλά καταλήγω στο ότι γενικά δεν είμαι ζηλιάρης. Ούτε εκείνη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...