Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Μόνικα Μπελούτσι: «Αν ήμουν ομοφυλόφιλη η ζωή μου θα ήταν πιο απλή»

«Μου αρέσουν οι Ιταλίδες. Όχι, δεν ένιωσα ερωτική έλξη για κάποια γυναίκα, παρά μόνο για παιχνίδι. Αν ήμουν ομοφυλόφιλη, όμως, η ζωή μου θα ήταν πιο απλή». Με αυτό τον τρόπο η Μόνικα Μπελούτσι ξεκινά τη συνέντευξή της στην εφημερίδα Corriere della Sera.


«Εμείς οι Ιταλίδες είμαστε κάτι το ιδιαίτερο. Πολύ επικίνδυνες. Ένα μητρικό ένστικτο συνδυασμένο με αταβιστική θηλυκότητα», πρόσθεσε. «Έχουμε καταφέρει να εξελιχθούμε σε μια ανδροκρατούμενη κοινότητα και οι άνδρες δεν θα μας το συγχωρήσουν».
 

Ερωτηθείσα για το σεξ και τι ρόλο έχει στη ζωή ενός ζευγαριού απάντησε: «Όταν ήμουν νεότερη ένιωθα περισσότερο το σώμα μου. Ήμουν άγρια. Τώρα ξέρω ότι το σεξ μπορεί να είναι υπέροχο με έναν άνθρωπο που δεν αγαπάς, ενώ μπορεί να είναι λιγότερο καλό με κάποιον που αγαπάς πραγματικά».

Η Ιταλίδα ηθοποιός αναφέρθηκε και στις πολιτικές της προτιμήσεις. «Ψηφίζω, ναι. Ανέκαθεν υποστήριζα την Αριστερά. Δεν γνωρίζω τον Ματέο Ρέντζι, όμως, βλέπω ότι είναι πολύ αγαπητός και αυτό με κάνει να ελπίζω. Τον Ολάντ τον γνώρισα στο προεδρικό Μέγαρο, αλλά σας παρακαλώ μη με κάνετε να μιλήσω για το σκάνδαλο. Η Κάρλα Μπρούνι; Την γνωρίζω εδώ και 30 χρόνια, ήμασταν συνάδελφοι. Είναι μία πανέξυπνη γυναίκα. Άλλωστε, δε μπαίνεις στο μέγαρο των Ηλυσίων τυχαία.»
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...