Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Σταμάτης Γονίδης: «Δεν μπήκε στούντιο γιατί ήταν καζίνο»! Ποιος τον «άδειασε»;

Ποιος «έσφαξε με το γάντι» τον Σταμάτη Γονίδη μέσα από την προσωπική του σελίδα στο facebook λέγοντας ότι δεν μπήκε στο στούντιο, αφού είχε πάει στο καζίνο και είχε ξεχάσει την ηχογράφηση!


Ο Χάρης Βαρθακούρης έγραψε: «Συνεχίζω το ανέβασμα τραγουδιών μου με μικρές (!!) συνοδευτικές ιστορίες που διαπιστώνω ότι σας αρέσουν...

"Δεν πουλάω την ψυχή μου"
Χάρης Βαρθακούρης (ντουέτο με Νίκο Μακρόπουλο)
Μουσική: Χάρης Βαρθακούρης
Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Τύμπανα: Ανδρέας Μουζάκης
Σάζι: Χακάν
Κιθάρα: Πέτρος Βαρθακούρης
Ενορχήστρωση, προγραμματισμός, φωνητικά και όλα τα υπόλοιπα όργανα:
Χάρης Βαρθακούρης

Ένα τραγούδι που έγραψα το 2004, έχοντας στο μυαλό μου το Giorgos Giannias (το θυμήθηκα όταν πρόσφατα βρήκα το αρχείο στον υπολογιστή μου και είχε τίτλο "Giannias"!).

Αυτό πριν μπουν οι καταπληκτικοί (και μπροστά από την εποχή τους) στίχοι του Νίκου Γρίτση. Το 2006, ένα βράδυ επισκεφτήκαμε (παρέα με το Νίκο) το Σταμάτη Γονίδη στο καμαρίνι του (δούλευε με το Μαζωνάκη και τη Θεοδωρίδου, αν θυμάμαι καλά, και είχαμε πάει να δούμε το Γιώργο) όταν εκείνος πρότεινε να κάνουμε κάτι παρέα και του απάντησα "ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ"!!! Νομίζω τότε έδωσα το κομματι στο Νίκο να του βάλει στίχο και το σκεπτικό ήταν να γράψει ένα κοινωνικό κομμάτι και όχι ερωτικό-κλασσικό-αντρικό-ντουέτο-που-μιλάμε-για-γυναικές για να το πω με το Γονίδη. Όταν έφερε το στίχο, όπως συνέβαινε 9 στις 10 φορές, ο Νίκος έγραφε τα λόγια που είχα στο μυαλό μου και που θα εγραφα ο ίδιος ΑΝ είχα το ταλέντο του

Λίγες μέρες μετά βρέθηκα με το Γονίδη στο σπίτι του. Άκουσε το κομμάτι, του άρεσε πολύ (έτσι έδειξε τουλάχιστον), μοιράσαμε όπως ήθελε τους στίχους και του είπα θα τον ειδοποιήσω όταν θα το έχω έτοιμο. Δε μου πήρε πολύ καιρό να το στήσω/ενορχηστρώσω/ετοιμάσω και τον πήρα τηλέφωνο να τον ρωτήσω πότε τον εξυπηρετεί να το ηχογραφήσουμε. Μου είπε "την τάδε μέρα και ώρα"... Πήρα στο στούντιο, έκλεισα την ημερομηνία που ήθελε και περίμενα να φτάσει η μέρα.

Η μέρα έφτασε, η ώρα έφτασε, αλλά ο Γονίδης δεν έφτανε ποτέ! Μετά από 100 τηλέφωνα το σήκωσε και μου είπε ότι ήταν στην Πάρνηθα, στο καζίνο και είχε ξεχάσει ότι είχαμε στούντιο. ΟΚ λέω, να κανονίσουμε μια άλλη μέρα τότε...

Να μην τα πολυλογώ, ξέχασε και την επόμενη φορά, μόνο που τότε δεν ξαναπήρα τηλέφωνο να ρωτήσω πού είναι!

Κανα μήνα μετά, απέναντι απο το τότε σπίτι μου, ανοιξε στο Θέα ο Μακρόπουλος.

Ηχολήπτης ήταν ένας εκ των κολλητών μου, Κωνσταντίνος Θεοφίλου, οπότε πήγαινα τακτικά για βόλτα και ποτάκι (με τα πόδια πήγαινα). Επίσης τότε ο Μακρόπουλος έιχε ένα μεγάλο σουξέ, την "Κρίση" που ήταν επίσης στίχοι του Νίκου Γρίτση, οπότε πηγαίναμε ΚΑΙ με το Νίκο. Μια μερα στο καμαρίνι του Μακρό, του είπαμε για ένα κομμάτι που έχουμε έτοιμο, ένα αντρικό ντουέτο (δεν του είπαμε για την περιπέτεια με το Γονίδη) και ζήτησε να το ακούσει. Το άκουσε και τα υπόλοιπα είναι ιστορία...

Τώρα το γεγονός ότι το 99,4% του πληθυσμού αγνοεί την ύπαρξη αυτού του τραγουδιού, τα παράπονά σας στη SONY Music που το κυκλοφόρησε το 2007 (στο cd single του "Φώναξε πιο δυνατά") και το έθαψε......έστω κι άθελά της» και πόσταρε το τραγούδι» Δεν πουλάω την ψυχή μου, που τραγουδά ο Νίκος Μακρόπουλος!

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...