Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Μανωλίδου: Είναι η πρώτη φορά που θέλω πραγματικά να κάνω ένα μωρό


Η Ευγενία Μανωλίδου εμφανίστηκε στο Πρωινό Mou και μίλησε για την οικογένειά της, ενώ έδωσε τέλος στην πολυσυζητημένη κόντρα της με τον Γιώργο Λιάγκα. 

Η γνωστή παρουσιάστρια και μουσικός δήλωσε έτοιμη για ένα ακόμη μωρό: “Έχω τρία παιδιά προς το παρόν. Θα ήθελα ένα ακόμα παιδί. Το σκεφτόμαστε σοβαρά. Στην αρχή το ήθελε ο Άδωνις πιο πολύ, αλλά τώρα έχω ψηθεί κι εγώ. Είναι η πρώτη μου φορά που πραγματικά θέλω να κάνω ένα μωρό. Τα υπόλοιπα παιδιά προκύψανε, ενώ τώρα θέλω να κάνω ένα μωρό για μένα – ούτε για τον Άδωνι, ούτε για τα παιδιά. Θέλω μωρό!”.

Όσο για τα αιχμηρά σχόλια που είχε κάνει ο Γιώργος Λιάγκας για εκείνη στο παρελθόν, η ίδια του απάντησε ευθέως λέγοντας: “Δεν κρατάω κακία. Έχω ακούσει πολλά πράγματα από πολύ κόσμο. Ξέρω, όμως, πως δεν απευθύνονταν σε εμένα προσωπικά, αλλά στην τηλεοπτική εικόνα μου. Πολλές φορές η τηλεοπτική εικόνα που έχουμε, ειδικά όταν κάνεις ένα show ή ένα παιχνίδι, είναι πολύ διαφορετική από την πραγματική”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...