Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Το γυναικολογικό πρόβλημα γνωστής παρουσιάστριας και τα 14... επιπλέον κιλά!

«Έχω περάσει φάση με θέματα ορμονικά, που έχουν επηρεάσει την εμφάνισή μου. Αντιμετώπισα πριν από δύο χρόνια ένα γυναικολογικό πρόβλημα και πήρα 14 κιλά», αποκάλυψε στο "ΕΓΩ" η εντυπωσιακή παρουσιάστρια...

«Είμαι δυνατός χαρακτήρας όμως και δεν ήθελα να επηρεαστεί η ψυχολογία μου. Μια γυναίκα μπορεί να είναι όμορφη και με περισσότερα και με λιγότερα κιλά. Σκοπός είναι να μην επηρεάσει την υγεία της», συμπληρώνει η Κατερίνα Καινούριου...


Πώς ήταν αυτό το διάστημα; «Είχα πολύ καλό γυναικολόγο. Ήταν δίπλα μου οι γονείς μου. Τα τελευταία δύο χρόνια επισκέπτομαι ψυχαναλύτρια. Με έχει βοηθήσει στο να μπορέσω να θωρακίσω το χαρακτήρα μου. Οπότε, είτε έχοντας κάποια κιλά παραπάνω είτε λιγότερα, το θέμα είναι να είσαι καλά με την εικόνα σου» τόνισε η παρουσιάστρια!

«Έχω περάσει κι εγώ δύσκολες στιγμές, όπως όλα τα νέα κορίτσια. Όπως ερωτικές απογοητεύσεις, θέματα με την υγεία μου, ανασφάλεια. Πολλές φίλες μου με συμβούλεψαν να επισκεφθώ ψυχαναλυτή και ειλικρινά, ευγνωμονώ τόσο εκείνες όσο και την ψυχαναλύτριά μου», συνεχίζει η Κατερίνα Καινούργιου.

Και δεν διστάζει να πει: «Έχω περάσει πολύ άσχημα. Κλείστηκα στον εαυτό μου και πίστευα ότι αυτό είναι το τέλος του κόσμου. Όλα θέλουν υπομονή και ο χρόνος αλλάζει τα πράγματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...