Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Τζόυς Ευείδη: «Δεν έχω λεφτά για να πάρω taxi»


«Στερούμαι τα πάντα πια. Δεν έχω λεφτά ούτε για να πάρω taxi να πάω να δω μια φίλη μου στο Μαρούσι», εξομολογήθηκε η Τζόυς Ευείδη στην κάμερα της «FTHISTV». 

Η ηθοποιός μίλησε για όλα όσα συμβαίνουν στη ζωή της με αφοπλιστική ειλικρίνεια: «Τα τελευταία χρόνια ξεκληρίστηκε η οικογένεια μου και εγώ ψυχικά. Είμαι ακόμη σε κατάθλιψη. Καθόλου επιτυχημένη δεν είμαι, δεν μπορώ ούτε να ζήσω με τα λεφτά που βγάζω. Βγάζω καντήλες με το life style. Είχα μια αποβολή και έκτοτε δεν ξανακυνήγησα το παιδί. Είμαι γεροντοκόρη μόνη μου με γατιά και σκύλους. Έχω τον ανθρωποδιώχτη δεν με θέλει κανείς πια. Μόνο οι γάτες και οι σκύλοι με αγαπάνε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...