Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

«Ήταν τεράστιο δώρο ότι έχασα την μάνα μου στα 13 μου», δηλώνει Έλληνας κωμικός


Για την επίδραση που είχε πάνω του ο θάνατος της μητέρας του μίλησε ο Αντώνης Λουδάρος σε τηλεοπτική εκπομπή.

«Είναι μια δύσκολη κατάσταση και πρέπει κάπως να το διαχειριστείς. Θυμάμαι στην κηδεία της, που ήμουν 13 ετών, στο νεκροταφείο είπα μέσα μου "Αντώνη, πάρε τη ζωή στα χέρια σου" και έτσι μεγάλωσα». Αυτό δήλωσε ο ταλαντούχος κωμικός στο Πρωινό Mou.

Προσθέτοντας «Εκ των υστέρων, μπορώ να σου πω ότι η απώλεια αυτή ήταν ένα τεράστιο δώρο για μένα, με βοήθησε να υπάρξω. Θεωρώ πως ήταν το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσε να μου είχε δώσει η μάνα μου. Με ανάγκασε να πάρω τη ζωή στα χέρια μου. Είχα, βέβαια, ανθρώπους μετά δίπλα μου, αλλά έπρεπε να ωριμάσω και να διαχειριστώ τη ζωή μου με ωριμότητα, όση μπορεί να έχει ένα παιδί».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο Αντώνης Λουδάρος μίλησε για για το πως ήταν να μεγαλώνει μαζί με την θεία του «Όταν έφυγε η μητέρα μου, ο πατέρας μου δεν ήξερε πώς να με κρατήσει και να με φροντίσει. Με ανέλαβαν οι θείες μου, οι αδελφές της μητέρας μου. Αργότερα, μάλιστα, η μία θεία μου με υιοθέτησε. Μείναμε μαζί, με μεγάλωσε μέχρι τα 23 μου και ήταν η μαμά μου».



Πηγή:   iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...