Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Παρουσιάστρια ειδήσεων εξομολογείται: "Ζήτησα τη βοήθεια ψυχολόγου για να μπορέσω να ...."

"Θυμάμαι ότι ήμουν στη δουλειά όταν με πήραν τηλέφωνο... Έβαλα τα κλάματα, βγήκα από το κτίριο και..."

Η παρουσιάστρια, σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση στην εφημερίδα Espresso, μιλάει για τη δύσκολη περίοδο της ζωής της, όταν προσπαθούσε να αποκτήσει παιδί και την απέραντη ευτυχία που ένιωσε όταν κράτησε τα δίδυμα στην αγκαλιά της.

Η παρουσιάστρια του Star, Ελένη Τσαγκά λέει:

"Ήταν κίνηση ζωής. Ήταν απόφαση και επιθυμίας ζωής. Ένιωθα ότι δεν θα μπορούσα να συνεχίσω να ζω αν δεν γινόμουν μητέρα. Έβλεπα μαμάδες με παιδάκια στο δρόμο και ζήλευα. Δεν ήθελα τίποτα άλλο, δεν σκεφτόμουν τίποτα άλλο. Ταλαιπωρήθηκα πολύ, έκανα πολλές εξωσωματικές -δεν θυμάμαι πόσες-, φούσκωσα, πρήστηκα, κάθε φορά που τα αποτελέσματα δεν ήταν θετικά απογοητευόμουν. Ένιωθα ότι δεν υπήρχε ζωή αν δεν κάνω παιδιά. Ζήτησα τη βοήθεια ψυχολόγου για να μπορέσω να το ξεπεράσω, για να μπορέσω να συνεχίσω τη ζωή μου. Θυμάμαι ότι ήμουν στη δουλειά όταν με πήρε τηλέφωνο ο Δημήτρης για να μου πει ότι μάλλον έχουμε θετικό αποτέλεσμα. Έβαλα τα κλάματα, βγήκα από το κτίριο και πήρα τηλέφωνο τη φίλη και κουμπάρα μου, τη Μαρία Καραλή. Αν περιγράψω με λόγια το συναίσθημά μου, θα το αδικήσω. Στην αρχή μου έλεγαν ότι μάλλον έχω δύο κορίτσια. Η πιο ευτυχισμένη στιγμή στη ζωή μου ήταν η γέννηση των δισύμων. Δεν το πίστευα όταν τα κράτησα στην αγκαλιά μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...