Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Ο τέλειος άντρας είναι σαν τον… μπαμπά μου!»


Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου, καλεσμένη στην εκπομπή «Μες Στην Καλή Χαρά», το πρωί της Κυριακής, μίλησε για τη συνεργασία της με τον Νότη Σφακιανάκη, αλλά και για τον έρωτα στη ζωή της.

 «Ο Νότης είναι πολύ ιδιαίτερο πλάσμα. Έχουμε ταιριάξει πάρα πολύ. Είναι πολύ ντόμπρος άνθρωπος και το εκτιμώ απεριόριστα αυτό. Είναι ένα προτέρημα που δεν το βρίσκεις πια. Είναι καπετάνιος, εγώ έτσι τον έχω στο μυαλό μου. Είναι από πάνω και τα ελέγχει όλα με έναν ιδιαίτερο τρόπο», δήλωσε η τραγουδίστρια για τον Νότη και σημείωσε ότι προτιμά μια τέτοια συμπεριφορά, παρά ανθρώπους που δεν της λένε την αλήθεια: «Το προτιμώ από το ψέμα και την άλλη συμπεριφορά. Να είναι ντόμπρος και να μου πει το οτιδήποτε κατευθείαν. Όλα είναι στον τρόπο που θα σου πει κάποιος κάτι».

Επίσης, η Πηνελόπη παραδέχτηκε ότι στο μυαλό της, ο τέλειος άνδρας μοιάζει με τον… μπαμπά της: «Αν είναι ο μπαμπάς σου ο τέλειος άντρας, είναι ένα θέμα. Τον συγκρίνεις! Άμα τον βλέπεις 40 χρόνια πως είναι δίπλα στη γυναίκα του, κολώνα, πώς να μην τον έχεις πρότυπο; Είναι ένα πάρα πολύ ωραίο πρότυπο. Γιατί να ψάχνω κάτι λιγότερο από αυτό; Γιατί να ψάχνω έναν άντρα  που θα ντραπεί να είναι κολώνα δίπλα μου;» και συνέχισε: «Θέλω έναν άντρα που να είναι λίγο πιο μπροστά από μένα. Θέλω να τον θαυμάζω και να έχω να μάθω κάτι από αυτόν. Να έχει να με πάει κάπου, που δεν έχω πάει. Είναι λίγο δύσκολο αυτό!».

Τέλος, παραδέχτηκε πως, αν και έχει ζήσει έναν μεγάλο έρωτα, δεν ήταν αυτό που νόμιζε: «Νόμιζα πως θα με πάει κάπου, δεν με πήγε όμως».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...