Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Απίστευτο: Η Ελένη Μενεγάκη αποκαλύπτει: «Είχα δύο αποβολές και είχα θλίψη γι’ αυτό»


Η Ελένη Μενεγάκη μέσα από την εκπομπή της σήμερα εξομολογήθηκε ότι είχε αποβάλει δύο φορές και είπε πόσο άσχημα ένιωθε ψυχολογικά εκείνη την περίοδο.

Αφορμή πήρε από την παράσταση που πρωταγωνιστεί η Ζέτα Δούκα «Γράμμα σ’ένα παιδί που δεν γεννήθηκε ποτέ» που ήταν η σημερινή της καλεσμένη. «Εγώ επειδή ήθελα πάρα πολύ να κάνω τα παιδιά μου, ήμουνα πάντα μες την καλή χαρά, και ας υπέφερα στο πρώτο τρίμηνο!» και συνέχισε: «Θα έμενα στο κρεβάτι αν μου έλεγαν ότι πρέπει να μείνω. Θα έμενα με την προσμονή ότι θ’ αποκτήσω παιδί, ακόμα κι αν είχα ήδη τα δύο».» Συζητώντας αποκάλυψε τις αποβολές της και πόσο την είχε επηρεάσει τότε. «Έχω χάσει και δυο παιδιά. Είχα δυο αποβολές. Μια πριν το πρώτο μου παιδί, και μια αφού είχα ήδη τα δύο! Ήμουνα πάρα πολύ θλιμμένη γι΄αυτό. Αλλά δεν το έβαλα κάτω. Έκανα και τρίτο παιδί, και θα μπορούσα ίσως να έχω κάνει κι άλλα! Ήθελα πάρα πολύ! Δεν με κράταγε τίποτα. Ούτε η δουλειά, ούτε τίποτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...